Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
barnebursdag,,,,,
10:37 22.02.2008
lille gutten vår er 6 år,,, foslag til barnebursdag.........gjør dere noe spes for å aktivisere,eller er det bare lek å morro?
mamsa
Sv: barnebursdag,,,,,
23:06 22.02.2008
I år når sønnen min ble 6 år så valgte jeg å ta litt kontrollen selv. Når alle var kommet så hadde vi flasketuten peker på hvor de som den pekte på fikk levere gavene, så spiste de litt, lekte litt fritt, spiste litt igjen også tok vi igjen flasketuten peker på hvor de fikk lete etter hver sin godtepose også serverte jeg frukt til barne-tv.

Av tidligere erfaring så vet jeg at det kan bli litt voldsomt når de er en del barn sammen og du tilfører sukker, men i år som jeg delte det opp gikk det veldig bra.
marie-s
Sv: barnebursdag,,,,,
00:31 17.04.2008
Har du lest i bloggen til Prinser & Prinsesser? Står noen fødselsdagstips der, for både gutter og jenter.

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)