Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har en på 2 mnd og gravid igjen!!
12:19 19.02.2008
Vi har bestemt oss for å ikke ta abort, noen med to med under ett år mellom og med erfaring.
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!! trenger svar!!
12:28 19.02.2008
Glemte å si at vi har ganske lite hus og jeg studerer enda
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!! trenger svar!!
13:41 22.02.2008
Gratulerer!!Har ikke selv så tette.Får 23 mnd.mellom mine,men har hørt om noen som har 9 mnd.mellom:)Det kan ikke bare være testen som slår ut etter forrige graviditet?
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!!
20:23 22.02.2008
Hei og gratulerer!!
Her har vi 11 mnd mellom jentene! Det er ikke til å stikke under stolen med at det kan være veldig slitsomt til tider, men nå når minsta har passert 6 mnd så begynner det å bli bra! :O) Tenker at når hun så passerer året så blir det bare positivt, men det første året er tøfft!
Da sitter du i samme situasjon som jeg gjorde:) Jeg har 10 mnd mellom guttene mine. Slitsomt til tider, men også mye glede og latter. Guttene mine blir snart 2(april) og snart 3(juni) så de begynner å bli store nå=)
jeg får 12 mnd og 14 dager imellom(planlagt KS) vesla her er 11 mnd nå og utrolig krevende til tider. blir spennende å se hvordan det blir. skal nevnes at vi også har 3 hunder så hektisk blir det. men med gode og effektive rutiner ser jeg for meg at det går fint.
er nok viktig at eldste sover natta igjennom og på eget rom.
med gode rutiner før neste man kommer.
Mye stress og lite søvn nå til å begynne med, men håper det blir bedre når misnten blir litt større (3uker nå..)
Er tøft, og sliter litt på forholdet, men ikke noe vi ikke klarer å komme gjennom (beare husk å sett av litt voksentid innimellom)
Anonym
12:28 12.04.2008