Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har en på 2 mnd og gravid igjen!!
12:19 19.02.2008
Vi har bestemt oss for å ikke ta abort, noen med to med under ett år mellom og med erfaring.
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!! trenger svar!!
12:28 19.02.2008
Glemte å si at vi har ganske lite hus og jeg studerer enda
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!! trenger svar!!
13:41 22.02.2008
Gratulerer!!Har ikke selv så tette.Får 23 mnd.mellom mine,men har hørt om noen som har 9 mnd.mellom:)Det kan ikke bare være testen som slår ut etter forrige graviditet?
Anonym
Sv: Har en på 2 mnd og gravid igjen!!
20:23 22.02.2008
Hei og gratulerer!!
Her har vi 11 mnd mellom jentene! Det er ikke til å stikke under stolen med at det kan være veldig slitsomt til tider, men nå når minsta har passert 6 mnd så begynner det å bli bra! :O) Tenker at når hun så passerer året så blir det bare positivt, men det første året er tøfft!
Da sitter du i samme situasjon som jeg gjorde:) Jeg har 10 mnd mellom guttene mine. Slitsomt til tider, men også mye glede og latter. Guttene mine blir snart 2(april) og snart 3(juni) så de begynner å bli store nå=)
jeg får 12 mnd og 14 dager imellom(planlagt KS) vesla her er 11 mnd nå og utrolig krevende til tider. blir spennende å se hvordan det blir. skal nevnes at vi også har 3 hunder så hektisk blir det. men med gode og effektive rutiner ser jeg for meg at det går fint.
er nok viktig at eldste sover natta igjennom og på eget rom.
med gode rutiner før neste man kommer.
Mye stress og lite søvn nå til å begynne med, men håper det blir bedre når misnten blir litt større (3uker nå..)
Er tøft, og sliter litt på forholdet, men ikke noe vi ikke klarer å komme gjennom (beare husk å sett av litt voksentid innimellom)
Anonym
12:28 12.04.2008
Gratulerer:) vi har 13 mnd mellom våre, minste er 4,5 mnd nå, det er helt topp:) såklart litt styr i begynnelsen sånn som det er når de er nyfødte, men nå begynner det å bli mer rutiner og ting går veldig greit:) og de elsker hverandre, er så herlig å se at de har så mye glede av hverandre allerede nå:)
13 mnd mellom her. Minsten er i magen ennå, så ikke fått testa ut å være tobarnsmor ennå. Foreløbig har det iallefall gått fint med tanke på liten unge og graviditet. Men merker jeg er litt sliten og trøtt nå, snart bare to mnd til tremin..
Gledre meg til to barn, men veldig spent også da.
Fått mange positive tilbakemeldinger fra andre angående det å ha to tette.. men får jo høre av de fleste at det er tøft det første halve året, så prøver å forbrede meg på det.
Har også søkt 50% plass i barnehage til storebror fra høsten.
Gratulere:D
jeg har en på 4år,(som er annen hver uke hos far)
en på 21mnd(som er hver 3helg hos sin far)
og nå om max en uke kommer ei lita tulle:D
jeg har 3 barn med 3 forskjellige fedre.... er i lag med barne faren til jena som ventes,men vi bor over 35mil unna hverandre:(
så jeg er alene mamma til snart 3... men det går bra...guttene er i bhg på dagtid:-)
lykke til:-)!! allt går nok bare bra skal du se:)
Anonym
02:54 9.05.2008
23:32 7.05.2008 hei, du burde gi deg med å få unger ..meninga med å ha unger er å dele og bo som en famile og ikke føde og levere til faren etterpå...vet du hva prevensjon er eller?????
Anonym
21:50 10.06.2008
mine 2 eldste er det 12mnd minus 3 dager mellom.veldig viktig med gode rutiner på soving og mat.de er nå 6 og 7 år.ser i ettertid at jeg ikke har vært flink nok til og gi han som er yngst nok oppmerksomhet.mange kommer med råd om at den eldste har mest behov for det.men det kan være vanskelig å få tid til det,med en aktiv ett-åring.ble gravid igjen tre år etter det igjen,og han har jeg fått kost meg med på en helt annen måte.en ting er sikkert..de har utrolig glede av hverandre.masse lykke til,det kommer til å bli enklere enn du tror!