Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Gran Canaria -erfaringer!
 20:41 18.02.2008
Har akkurat kommet tilbake fra Gran Canaria - to fantastiske uker med gutten min på 9 måneder! Leste noen pakkeråd her før jeg dro og er enda litt klokere nå.
Neste gang skal jeg ikke ta med middagsglass, fant HIPP-glass på Spar og de smakte akkurat som hjemme og inneholdt ikke salt. Kjøpte 12månedersglass siden barnemat var mer finmost enn det vi har her, 12 mndglassene tilsvarte 8mnd glass i Norge. Fruktglass var det også et godt utvalg av,prøvde bådde Hipp og Beech-Nut. Badebleier (Moltex) funket også fint. Vanlige bleier kjøpte jeg ikke,men de hadde både Moltex og noe som het Dodot som så akkurat like ut som Pampersene vi bruker.

Men GRØT var jeg veldig glad jeg tok med!! Den grøten jeg så der var smakssatt med honning eller kakao (!)

Tok med litt varme klær, et par ullbodyer og en stillongs, men de lå i kofferten hele tiden. Det holdt fint med bomullsbodyer og en lett bomullsjakke til gutten.
Anbefaler Playa Taurito og Puerto Mogan til alle som reiser med baby,vi storkoste oss!
aprilapril
Sv: Gran Canaria -erfaringer!
 08:53 19.02.2008
Så bra! Vi reiser til Gran Canaria på lørdag med en 9 måneder gammel gutt :-) Gleder meg enda mer nå :-)

Hvordan var det med bading for gutten din? Vår elsker å bade, men er usikker på hvor mye han skal "få lov til". Både i basseng og saltvann (det er jo veldig salt..)? Ble han veldig kald av det?

Hadde egentlig tenkt å ta med meg badebleier, men da tror jeg jeg lar være.. Tar kanskje med noen få.
Vi skal til Amadores forresten!
Anonym
 23:05 19.02.2008
Andreas badet masse i hotellbassenget og for øvrig en hel del i badekaret på rommet....men ikke i sjøen, jeg syntes det var litt kaldt de dagene vi var der.

Tok med badetermometeret og fant ut at bassenget holdt rundt 28 grader, og det er jo ikke så langt unna den tempen han er vant til fra babysvømming. Han plasket i vei og storkoste seg! Tror en del andre hotellgjester ble litt sjokkert da jeg dukket ham under, men han frydet seg.

God tur og gled dere masse!
aprilapril
 11:19 20.02.2008
Hei!! vi ska også te amadores,reise den 5 mars,om 14 dager.skal dere være lenge da??:-)
Anonym
 16:33 21.02.2008
Vi skal være en uke så har nok dessverre dratt når dere kommer ned. Skulle gjerne vært lenger, men vi skal faktisk tilbake i juni så har jo det å se fram til også :-)

Nå reiser vi snart!!! Skal bli så deilig for her er det bare regn, regn, regn...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------