Tror aldri penger er med på å redde noe. Det er ikke lommeboka som bestemmer om det skal være kjærlighet mellom dere eller ei. Hadde dere virkelig elska hverandre,hadde dere klart dere med lite også. Det beste i livet er gratis vet du :) skjønner at det sliter å ha dårlig økonomi,men kanskje det er en overgangsfase? skal ikke du ut i jobb igjen? det blir bedre, men alle har sine nedturer økonomisk,da gjelder det å holde sammen å jobbe. Dessutne hvis dere har det veldig ille,kan dere gå på sosialen å f hjelp, det er mange som gjør det,å det er jo derfor de er der..for å hjelpe de som trenger det altså.
Når det gjelder at dere føler dere som venner, så hvorfor det da? hva har skjedd tror du?
Tror ingen har lidenskapelige og forelska følelser hele tiden, tror man må jobbe, men også nyte å bare være venner av å til. Dere kunne prøvd å funnet på noe dere gjorde som nyforelska, dratt bort o.l for å se, evnt prøvd å gå på fam.kontoret for å se om det var hjelp å finne der?
Det ser for meg ut som du tenker veldig mye på penger, og det skremmer meg.. for ungene har det trossalt bedre om foreldrene er sammen, og de får muligheten til å være like mye med pappaen sin. de har krav på det!! Ikke tro du er alene om ungene, synes det er egoistisk jeg.
Du får mer penger, han får ha ungene mindre og får mindre penger, er det rettferdig da,for at du skal få det bedre?
Er trossalt bedre at dere er gode venner, da har dere noe å jobbe videre på.
Jeg og min x, hadde GOD økonomi, men var absolutt ikke venner, krangla så fillene føk, var et usunt forhold, å der fikk ungene virkelig se at vi som foreldre ikke funka sammen, og IKKE var venner... unner ingen det, er forferdelig.
Nei, sett pris på det du har, ikke på det du kunne hatt. Penger er ingenting.. han var nordsjøarbeider,tjente mer enn godt nok for oss begge, men til syvende og sist betydde ikke pengene en dritt.
Snakk med mannen din du, om løsninger som er bedre enn å skilles....
Mvh
ung alene mor..., som har grei nok økonomi,men heller skulle likt å hatt noen å dele barna med..,. |