Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

hvordan er maten på kreta?
 13:34 18.02.2008
vurderer om vi skal kjøpe halvpensjon (frokost,middag inkl.)
noen av dere prøvd det?
skal på rethymnon, ibiscos garden.
stolt2barnsmor
Sv: hvordan er maten på kreta?
 13:53 18.02.2008
Hadde valgt kun frokost. Synes det er så mange koselige restauranter rundt om, spesielt inne i smauene i Rethymnon, pluss Aris Mari som ligger rett ved siden av Ibiscos. Frokost er jo også koselig å spise på terrassen, kjøpe ferskt brød hver morgen, men vi gjør gjerne litt av begge deler vedr frokost.
&#9829noramams&#9829
 21:47 21.02.2008
Dit skal jeg og datteren min på 3 også i sommer :) Når skal dere?
Vi kjøpte bare frokost inkludert. Kjedelig å være "bundet" til å spise på samme sted hver kveld..
Lepje
 08:51 22.02.2008
vi reiser 22 mai, gleder meg som bare det:)
vi bestilte halvpensjon,har aldri prøvd det før,men ser for meg at det blir bra. hun i star tour sa middagen brukte å være ca kl 19, så for oss så passer det godt å starte dagen med frokost på hotellet å avslutte dagen med middag på hotellet. vi blir jo å kjøpe lunsh på div resturanger tidligere på dagen,så får jo prøvd litt av vert da:)
skal komme med våre meninger når vi kommer hjem fra turen, så får vi da se om det frister med gjentakelse:)
stolt2barnsmor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------