Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sykdomsdebatten

Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre her.....
09:24 18.02.2008
Har vært syk med hoste, snørr og hodepine siden onsdag, og har allerede brukt opp 3-dager'n min. Så hvis jeg skal bli hjemme fra jobb i dag, så må jeg ha sykmelding.

Problemet er at jeg tror jeg har bihulebetennelse, og jeg har så sinnsykt hodepine at jeg ikke orker å sitte foran data/tv i mer enn en times tid. Dessuten har jeg så dotter i øra at jeg hører skikkelig dårlig. Og jobben min dreier seg kun om å sitte foran en dataskjerm, så jeg vet at jeg kommer til å bli dårlig. Jeg vil gjerne dra på jobb, siden jeg kjeder meg så sinnsykt hjemme, men jeg kommer jo ikke til å orke å gjøre noe på jobbe heller - og hvertfall ikke i 8 timer. Tror dere legen kan sykmelde meg 50% kanskje? Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Må være på jobb om litt under to timer i så fall. Og jeg hater å ringe og si at jeg er syk.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------