Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Det er så tungt...
19:11 16.02.2008
Jeg og samboer var fra hverandre for ca to år siden og da kom han tilbake etter ca 4 mnd.Det var han som ville ut av forholdet den gangen.
Nå er det på samme viset,han vil ut igjen.

Vi har det egentlig veldig greit men han syns ikke han får noe igjen av meg.Han føler seg avvist av meg.Jeg har slitt en del med å gi mye av meg selv til han pga ulike årsaker.Jeg skjønner han jo at han blir lei når han føler seg avvist hele tiden og bare føler han stanger i en vegg.Men jeg syns det blir litt for lettvint å bare gå.Vi har to små jenter sammen ei på 3 år og ei på 9 mnd.
Jeg har prøvd si til han at dette er noe vi virkelig kan gjøre noe med og få til.Han har ikke trua på det.Jeg har det fordi jeg vet hva jeg virkelig føler for han.Det er så utrulig leit å miste den man vil dele livet sitt med.Jeg har veldig sterke følelser for han og hadde tenkt å fri til han på skuddårsdagen.Dette slo jo litt feil da han vil avslutte dette.

Er så rådvill og vet ikke hva jeg skal gjøre.Tok det veldig tungt sist han gikk og gikk å håpet hver dag at han skulle komme tilbake,noe han heldigvis gjorde.Jeg var veldig lei meg hver eneste dag og tar det like tungt denne gangen.Jeg håper bare at han vil satse på oss og gi oss en sjanse.Vi har så mye som er viktig sammen.Aner ikke hva jeg skal gjøre om jeg mister han for godt nå.Han går vel neppe i fra meg en gang til for så å komme tilbake.Da mister jeg håpet mitt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------