Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som har tatt en kortere pause fra hverandre ( ca 1 mnd)...og har funnet ut av ting?
16:20 16.02.2008
Vi skal ta en pause, der han bor borte, men skal ha barna annehver helg i den perioden.
Dette etter påtrykk fra meg, sa vi har slitt lenge. Vi skal også begynne med parterapi. noen som har gjort noe lignende? Hvordan funka pausen? fikk dere mer klarhet i tankene når partneren var fysisk borte?
Anonym
Sv: Noen som har tatt en kortere pause fra hverandre ( ca 1 mnd)...og har funnet ut av ting?
18:20 21.02.2008
Vet du, jeg skal svare deg helt ærlig.
Når partneren er fysisk borte får man tid til å tenke,så det kan hjelpe.
Men det som også skjer når man er fysisk borte fra hverandre er at man savner og tenker på det som er godt, å derfor ikke klarer å huske det som er tungt å vanskelig mellom dere.
Det er veldig vanskelig å si hva som hjelper for akkurat dere.
En liten pause kan hjelpe,men kan også skape mer avstand. Dere får jo tid til å savne hverandre da.
Det kunne ikke vært et alternativ at dere reiste bort sammen å prøver å nyte det å bare være dere to igjen? Det er jo ofte når hverdagen kommer å alt blir rutine at alt blir vanskelig.. man tar hverandre for gitt, å har for høye forventninger og krav til hverandre.
Jeg syntes for min del, vi var borte i 1,5 mnd fra hverandre, og det hjalp absolutt ikke... ikke for barna heller, de ble kjempe forvirret.
Men man vet aldri før man har prøvd.. men av mine erfaringer å dømme etter så ville jeg heller vært hjemme i huset vårt å kjempet meg gjennom det der, istedet for å pakket tingene å bedt om pause..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------