Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
med andre jenter............
11:32 15.02.2008
Har et "dårlig" kjæreste forhold med samboeren min. Ha to små barn sammen.

Men er veldig glad i hverandre. Problemet er det at vi kan kalle hverandre mer venner enn kjærester...

Noen hatt det sånn? noen som har kysset noen andre, eller mer, for å se om det kan hjelpe på følelsene? eller ødelegger det bare mer? vill få det til å fungere... men lever en gang, å vill gjerne leve med ei som kan være mer enn en venn! Men tenker på barna, at det er dumt å leve med skilte foreldre, men kan det være så mye bedre å leve med foreldre som ikke ser ut som kjærester? hva skal jeg gjøre?

Trenger absolutt mange svar!!!
Anonym
Sv: med andre jenter............
00:31 17.02.2008
Tror nok det ødelegger mer en det hjelper om du roter deg borti andre damer.
Er vel ingen som er kjærester hele tida. men det spørs jo hvor lenge det kan holde å være bare venner også da.
Anonym
Sv: med andre jenter............
19:15 21.02.2008
Tror du har et urealistisk bilde av hvordan et langvarig forhold er. Det er vel de færreste som er stormende forelsket gjennom hele livet. Etter den første forelskelse har lagt seg kommer de mer dype følelsene. Trygghet, fellesskap, "vi", framtidsplaner, venner. Og i småbarnsperioden kan det vel være dårlige kår i et hvilket som helst forhold.

Nei, fokuser på det positive i forholdet deres. Som kjent er jo ikke gresset så mye grønnere på den andre siden.

Det er iallefall mitt råd. Lykke til: )
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)