Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt 3-5 år

For dere med barn i alderen tre til fem år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
bleieutslett UTEN bleie
 14:57 14.02.2008
Har en jente som blir 4 år til sommeren. Hun sluttet med bleie for ett år siden, men fortsatt får hun "bleie utslett", blir skikkelig sår både på tissen og i rumpen. Noen som har noen gode råd? Hvorfor blir hun det? Det er vi som tørker henne etter dobesøk og hun blir vasket hver dag med mild dusjolje. Så langt har vi smurt på sink salve om kvelden, men det blir jo ganske grisete. Så blir veldig takknemlig for tips!
nick_341301
Sv: bleieutslett UTEN bleie
 17:38 15.02.2008
jeg tror jeg ville prøvd å vaske henne UTEN såpe noen dager for å se hvordan det går..... Lykke til!
mor_til_Kristoffer
Sv: bleieutslett UTEN bleie
 13:32 7.03.2008
Jenta vår blir sår av zinksalven. Prøv en annen fet salve uten zink. Vi bruker en som vi kjøper i helsekostbutikk, Weleda Calendula Moisturizing Body Cream. Jeg synes den er for fet til kroppen, men passer perfekt til litt såre underliv.
byjenta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------