Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

all inclusive??
 12:59 11.02.2008
Skal til sunn ving resort alcudia i sommer, med Ving.Vurderer om jeg ska bestille all inclusive eller ikke? Hvordan er egentlig maten ? Føler det er litt sånn "pytt i panne" buffe... Noen som har reist med ving og harr all inclusive??
Bea-
Sv: all inclusive??
 13:18 11.02.2008
Hvor mange er dere og hvor gamle er barna? Vi har aldri hatt all-inclusive, mest fordi vi har bare ett barn, han elsker å være med ut på restaurant. I tillegg ønsker vi ikke å slippe isspising og brusdrikking helt fritt, selv om det er ferie, og jeg ser for meg at det vil være vanskelig å holde igjen dersom det er fri tilgang for de små. Hører mange andre som synes all-inclusive er helt mega. Både pga at det er er styr å ut på restaurant om kvelden med barn, og at det er så deilig at barna på egen hånd kan gå å få seg mat, is, brus osv. Når vi er på ferie, så er vi mye på farten. Dvs vi drar på dagsturer ol vekk fra hotellet, så for oss ville det bli dyrt med all-i, ettersom vi ville måtte kjøpe mat andre steder allikevel.
Anonym
Sv: all inclusive??
 14:12 11.02.2008
Vi skal også til Alcudia i sommer, med Apollo. Vi har bestilt halvpensjon, da skal vi spise 2 måltider på hotellbuffeeten. - Vi syntes det var best å gjøre det sånn iom at vi sikkert blir å oppholde oss mest rundt hotellområdet. Vi reiser mange ilag, med totalt 6 barn i alderen 6 år - baby, så vi kommer nok ikke til å farte så mye rundt. - Det ble også mye billigere å bestille halvpensjon, enn å skulle kjøpe alt av måltider utenom.
Ceci og prinsen.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------