Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Vondt å ha sex i enkelte stillinger..
20:37 10.02.2008
Hei. Har født to barn. Sistemann for nesten 3 år siden. Mitt problem er at jeg får veldig vondt enkelte ganger vi har sex, og spesielt da i noen stillinger. Jeg får vondt på den måten at jeg ikke kan fortsette; kjennes ut som han kommer borti noe inni meg.
Det har hendt at jeg har blødd noen dråper etter sex. Er redd dette kan være noe.
Var hos legen for noen mnd siden for 3 års kontroll (underlivs), men alt så greit ut.

Andre som har opplevd lignende ? Vanlig på noen måte ? Veldig irriterende å ikke kunne ha "uhemmet sex", slik jeg har vært vant til tidligere. Nå kan det være en skikkelig avtenner hvis jeg får vondt - både for meg og for han !
Anonym
Sv: Vondt å ha sex i enkelte stillinger..
09:56 4.03.2008
Hei. Jeg har det akkurat slik! Utrolig avtennende, og jeg har egentlig ikke lyst på sex lenger. De gangene vi har det fungerer det best med misjonær eller at han ligger ved siden av meg. Jeg er så lei av å forklare at jeg ikke kan andre stillinger at jeg har mistet helt lysten på partnerern min.

Legen sa at jeg hadde en bakoversunket livmor, og at det ikke var noe å gjøre med. Jeg skulle ønske det var noe å gjøre med, både smertene og lysten...
Anonym
21:28 25.05.2008
Hei! Jeg fikk en datter for 10 mnd siden og har nå 13 uker igjenn til neste kommer. Men jeg har akkurat samme problemet. Før fikk jeg aldri vodnt, uansett hvordan stilling eller hvor hard. Men nå er det noe som ikke stemmer på en måte.. Jeg har ikke vært hos lege med det, men det er ganske irriterende. Jeg har heller ikke sexlyst i det hele tatt.. alt dette skjedde etter fødselen. Håper bare det ikke blir værre =S
-=camilla=-
12:15 9.09.2008
Hei.
Jeg fikk ei datter for 3 1/2 år siden..
Etter det har det gjort vondt helt plutselig, spesielt når det nærmer seg orgasme...
Noen ganger kan jeg automatisk hoppe opp og nesten begynne og grine.
Har selv vært og sjekket meg men alt så greit ut...
Det er så utrolig deprimerende og ha det sånn.
Jeg var også vandt til og ha litt vill og uhemmet sex, men det er ikke så veldig lett nå...
Det fins perioder hvor ting er greit men ikke ofte gitt:'(
Får håpe legen kanskje kan finne ut av hva dette er...

thezita86
10:14 17.11.2008
Har det og sånn... fikk beskjed om at det var pga rask fødsel...
vondt hvis han kommer for langt inn. skikkelig sexbrems.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)