Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Mirador del atlantico
 10:47 8.02.2008
Hei!!!
Noen som har bodd på mirador del atlantico på amadores?? skal dit i mars,og lurer sånn på om alt er så fint som det ser ut på bildene? hehe:-)
Flere som skal til gran canaria i mars kanskje??
Anonym
Sv: Mirador del atlantico
 20:52 11.02.2008
Hei!
Har aldri bodd på Mirador del atlantico, men er enig i at det ser ganske fint ut :-) Vi skal ned siste uka i februar og bo på et hotell som ligger tvers over veien for Mirador, men vi vurderer Mirador når vi skal ned til sommeren igjen.

Men Amadores-stranden er bare helt helt fantastisk!! Og det er kjempeskjønt å bo så nærme den!! De fleste andre hoteller på Amadores ligger jo så langt oppi dalen at man må ta buss til stranden.. Eller gå masse bakker!

Gled dere hvertfall :-)
Anonym
 12:08 17.02.2008
Vi reiser også ned siste uken i februar og skal bo på et hotell ganske rett over veien for Mirador :-) Gleder meg masse!!
Anonym
 14:47 20.02.2008
Hei! Har bodd er begge gangene vi har hvert på Amadores, og det er veldig barnevennlig, men kanskje litt glatt på fliesen rundt ved bassenget! Ikke løp! Renholdet var bra, nye håndkler til alle i familien hver eneste dag, og ikke minst var det både vaksemaskin og tørketrommel mot en liten sum, og det var jo nydelig da vi var det over lengere tid. Vi var ikke så mye på hotellet, mest på stranden som er kjempe flott, men hver tidlig ute ca i 9 tiden slik at du kan få stolene helt nede ved vannet for de er gull hvert når du har med barn! Maten var bra, men jeg hadde med litt mat fra Norge pga det er ikke noen store butikker der, da må du til nabo byen! De hadde en spar butikk der, men begge gangene vi har hvert nede har den hvert stengt! kjedelig og bruke tid på og lete etter barnemat eller bleier!!! Alt av utstyr som veier mye har jeg alltid lagt i vognen, for den blir ikke veid på samme måte som resten av bagasjen. Jeg anbefale og kjøpe et reise trekk til vogen hvis det finnes til den type vogn du skal ha med. Har skev oth med reise trekk og et er helt supert!
Lykke til på turen, dere får det nok kjempe fint!!!!!!!! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------