Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
er det utroskap?? litt langt
15:35 7.02.2008
på lørdag skulle samboeren bare en tur ut med gutta på jobben. i og med at han har hatt et problem med kokain sjekket jeg mobilen hans på tirsdag for å sjekke om han hadde kontaktet noen for å få tak i på lørdag. det jeg da fant var en del meldinger på mobilen han fra en gammel eks. leste over meldingene han hadde sendt og motatt. fant da ut at det første meldingen han sendte til henne var fem min etter at jeg hadde kjørt han til toget. han spurte om hun hadde noen planer for kvelden og om de skulle møtes. deretter inviterte han henne til hotellet som kompisene skulle forse. vet at det var kompiser fra jobben der og for jeg kjørte tre av dem.
det som gjør det så mistenkelig er at han sa at det ikke passet seg at jeg var med siden det liksom bare var gutta som skulle ut. men hvorfor i helvete inviterer han hun da??? og med masse kos og klem på alle meldingene, og at det hadde vært kos om hun hadde kommet.
gikk da inn på facebooken hans for å sjekke om det hadde pågått lenge. fant da ut at de har skrevet en stund med hverandre og planlagt å møtes en dag. og hver melding fra han startet med "hei vennen" eller "går det bra vennen". og når jeg skrev det til folk før jeg møtte han FLØRTET jeg.
ble fly forbannet og fortalte han det jeg hadde funnet ut. han sa da at han trodde det ikke var nor problem for meg siden de bare var venner, og hun var en gammel venninne av meg. men da kunne han da for faen ha sagt at hen skulle møte henne da. og han sa at grunnen til at han inviterte henne var fordi en kompis på jobben han liksom hadde spurt om han hadde noen single venninner. og at hun aldri kom på hotellet og at de bre hadde tatt en pils sammen ute.
men jeg vet ikke om jeg tror på han. hvis det ikke var noe ville han jo ha fortalt meg at han hadde planer om å møtes en dag, og han kunne jo ha sagt til meg på søndag at han hadde møtt henne. tror ikke at de hadde sex i og med at alle kameratene han var på hotellrommet, men jeg mener fortsatt at det er utroskap når han møter ei annen bak min rygg.

er jeg bare paranoid eller er det noe i det??

trenger svar. skal i navnefest med henne snart fordi hun er kusina til svigerinna til samboeren.
er redd for at de skal flørte heftig der foran meg og at jeg må bli hjemme med ungen fordi de "bare" skal ta en pils.

men tør ikke gjøre det slutt eller ikke bli med for da kan det hende at det blir mer enn bare flørting.

takk for tolmodigheten
Anonym
Sv: er det utroskap?? litt langt
07:41 9.02.2008
Det som i hvertfall er sikkert er at dere har problemer i forholdet.. Han er jo ikke til å stole på. Først nevner du at du må sjekke mobilen hans for å være sikker på at han ikke misbruker kokain bak ryggen på deg. og så forteller han deg at han bare skal møte gutta, mens han i virkeligheten også skal møte en eks. Til slutt skriver du at du ikke tør å gjøre det slutt fordi det da kan bli mer enn flørting mellom dem.

Jeg synes forholdet deres virker som det er bygget på et ganske vaklende fundament. Sliter du med dårlig selvtillit, i og med at du finner deg i at han behandler deg på denne måten? Det minste du kan forvente av kjæresten din er at han er ærlig mot deg og at han behandler deg med respekt. Det er ikke tilfellet i deres forhold ut fra det du forteller her.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------