Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Aleneforeldre BarnetMitt

Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
når far skal få nytt barn.
19:49 6.02.2008
Har nettopp fått beskjed, av felles beskjent, at faren til sønnen min på 3,5år skal få ett nytt barn med sin nåværende kjæreste. Meg sier han ingenting til. Jeg er veldig bekymret for hvordan sønnen min kommer til å reagere. Han er hos faren sin annehver helg og hver onsdag. Veldig ofte leverer faren han til sin familie og nå har sønnen min blitt livredd for at jeg skal forsvinne, og spør hele tiden hvor jeg er og sier at pappa bare forlater meg. Når jeg prøver prate med faren benekter han på at han er mye borte, men jeg hører ofte fra hans søster at han leverer han til henne og moren sin og er ofte borte fra han når han egentlig skal ha han. Nå er jeg redd for enten at faren skal dytte sønnen vår lenger fra seg eller at han ikke inkluderer sønnen vår i det nye barnet. Er redd for hvordan sønnen min kommer til å takle dette. Har noen noe tips på hva jeg kan gjøre, eller har noen opplevd noe lignende?
vær04
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)