Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hjelp! - Utroskap - Hjelp!
11:30 6.02.2008
Jeg vet at det å være utro, er FY FY! Saken er den at jeg for noen år siden klarte å "drite på draget". Jeg var utro. Jeg var ganske drita (uten at det skal være en unnskyldning), og ting gikk litt vel langt. Dette var noe som ikke burde ha skjedd og kan ikke forstå hvorfor det gikk så langt som det gjorde. Jeg var redd for å fortelle dette til min samboer, da vi på den tiden ventet barn sammen. Å være utro i denne perioden gjør jo ikke ting noe bedre.

Siden den dagen dette skjedde, har jeg hatt utrolig dårlig samvittighet. Flere ganger har jeg villet fortelle om hendelsen, men var redd for å miste henne og kontakten med barnet som var på vei. Dette gjorde bare vondt verre. Jo lengre jeg ventet med å si det, jo vanskligere ble det.

Jeg elsket henne da og elsker henne enda høyere nå. Hun betyr alt for meg. Bare tanken på et liv uten henne, gjør meg vondt. Nå som vi har barn sammen, er det jo enda verre om hun velger å gå fra meg pga denne episoden. Men kan forstå at hun vurderer dette.

I en noe anspent situasjon kom det med sidespranget frem og livet snudde vårt på hodet. Jeg kan fint forstå at hun ikke lengere stoler på meg. Selv om dette var et engangstilfelle, vil jo selvfølgelig hun tenke sitt hvis jeg skal ut en gang i fremtiden. Vet også at dette kan være vanskelig å tilgi og kan ta tid å fordøye. Men mitt håp er at hun gir dette en ny sjanse med tanke på vårt felles barn.

Vi bor fremdeles sammen, men det er en intens stemning i luften. Tror ikke hun vet hva hun vil og heller ikke om hun vil fortsette forholdet.

Hva ville dere gjort?
Noen som har noe erfaring med dette?
Noe jeg kan gjøre for å gjøre det lettere for hennes del?
Trenger virkelig noen råd her.

Jeg vet ikke om jeg takler det å miste min daglige kontakt med familien min. Jeg elsker dem så høyt og de betyr så mye for meg.

Mamma'n til gullungene
Sv: Hjelp! - Utroskap - Hjelp!
15:07 7.02.2008
hei.

du har ødelagt tillitten hennes. hver eneste våkene minutt vil hun tenke på det og forestille seg det. hun tenker om du fortsatt tenker på hun andre, om hun var bedre, om du hadde planlagt det osv.

jeg tror det ikke er noe du kan gjøre. du må bare vente og se om hun vil tilgi deg. gjør hun det er du en heldig mann. men du må ALDRI spørre om du kan dra ut med kompiser alene. da tror hun du skal møte noen andre. (er ikke sikkert, men jeg vet med meg selv at hver gang han spør om det begynner jeg å tenke)

lykke til:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------