Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Noen som har vært i Hellas/Aten/Poros/Hotellet Kostis?
 12:28 4.02.2008
Noen som har vært der å kan si noe om en eller flere av plassene? F.eks flyplassen, butikker, mat, hva som helst? Skal dit i Mai da jenta mi er 6 mnd. Tips?
*missbenz*
Sv: Noen som har vært i Hellas/Aten/Poros/Hotellet Kostis?
 15:10 13.02.2008
Ingen som har vært i Hellas..?
*missbenz*
Sv: Noen som har vært i Hellas/Aten/Poros/Hotellet Kostis?
 17:10 13.02.2008
var i athen i høst. likte ikke den byen så veldig godt. akropolis er oppskrytt, med mindre du er veldig opptatt av det da.
men var en veldig fin park bak den ukjente soldats grav eller hva det het. parlamentet eller noe. den var hvertfall kjempe fin å gå i. inni der var det en dam med MASSE skillpadder(jeg elsker) og det var mange andre dyr der. høye trær, en romantisk bru over et vann. digga den parken. og det var morsomt å se på vaktene utenfor tidligere nevnt store bygning. vi så på vaktskiftet, som var kl 13 om jeg ikke tar feil, det var spesielt. noe som var utrolig deilig (er ikke sikker på tempen i mai da, i luft og vann) var å ta trikken litt ut av byen, ca 20-30 min. da kom man til masse fine strender. var veldig deilig.

vet ikke om dette hjalp noe jeg. men det er noe av det jeg opplevde da. og ps til høyre(når du sto foran hovedinngangen) for det geologiske museum(tror jeg det var), var athens plata. der var det ekkelt!

god tur=)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------