Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Aleneforeldre BarnetMitt

Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Skader jeg barna mine?
11:18 2.02.2008
Jeg og x'en har hatt delt omsorg siden mai 07,jenta er nå 3,5,gutten akkurat blitt 2.Jeg var veldig kjørt da jeg flyttet og x'en krevde barnetrygd og skatteklasse 2 også...jeg orket ikke krangle,så han har datteren vår på "papiret",jeg har gutten.Da vi bodde sammen var jeg omsorgspersonen til barna,han var stort sett opptatt med sine ting,og var leke foreldren...typisk klassisk kjønnsrollemønster..:-)
Nå tenker jeg mye på at jeg har sviktet unga mine....i bruddet "mistet" de meg litt,ble lenge "straffet" særlig av jenta,mens gutten ble veldig klengete...pappa er gøy uansett ikke sant???...Jeg forlot de føler jeg da jeg sa ja til delt omsorg....Som sagt kjenner jeg veldig på dette nå...føler at delt omsorg var for tidlig,de har enda ikke funnet helt roen føler jeg...far sier at alt er bare bra hos han,så da må jo det være hos meg det ikke er bra???Jeg blir så frustrert...har jeg gjort det rette?Hvordan går jeg fram for å få datteren min overflyttet til meg igjen?Vi har ingen skriftlig avtale,men tør ikke sette igang mekling osv så lenge hun står på han i folkeregisteret,da kan han nekte meg samvær,kan han ikke?Setter veldig pris på tilbakemld:-)
Anonym
Sv: Skader jeg barna mine?
23:23 9.02.2008
Jeg burde sikkert ikke svare pga jeg vet ikke:=( men jeg tror så lenge du føler det slik at du har gitt henne vekk og at det hele gikk for fort for barna dine så syns jeg du bør gjøre alt i din makt for å få henne tilbake.Du er moren og jeg mener at vi bør følge morsinstinkte vårt!!

Off for en kjipt situasjon!!

Lykke til kjære deg!Håper det ordner seg!
Anonym
Sv: Skader jeg barna mine?
17:41 20.04.2008
Kansje du kan ringe familievernkontoret. De vet sikkert hva du har krav på og ikke. Håper alt ordner seg. Klem i fra meg
cilla28
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)