Her kan du utveksle erfaringer rundt det å være alene, få tips om fine turer man kan dra på og rettigheter du kanskje ikke var klar over at du hadde. Få støtte og sukke litt selv også.
Vennlig hilsen jordmor Siri
savner en å dele hverdagen med,,,kyssing, kosen og sexen også!
20:59 23.01.2008
Hmmm. vet vel egentlig ikke hvorfor jeg skriver her om dette, akkurat som om det skulle hjelpe meg...men kanskje er det bare det at jeg må få lufta meg litt...savner så skrekkelig en kjæreste! Jobb, unger, trening, en fest i ny og ne....sånn har livet mitt vært i bra mange år nå... er fortsatt singel Går lite ut på byen, på jobb er det ingen, har prøvd å date på nett, men tror vel egentlig at det er rimelig håpløst der også... ikke ser jeg helt for jævli ut og anser meg selv som ei som har begge beina godt planta der dem skal være.....huff mye syting på meg nå, vet det!!! Måtte bare få det ut......og faktisk fikk det meg til å føle meg bedre....tru det eller ei:)
Anonym
Sv: savner en å dele hverdagen med,,,kyssing, kosen og sexen også!
23:45 25.01.2008
Hei..
Har det akkurat på samme vis som deg. Sliter med å finne tid til å sjekke opp mannfolk og er ikke helt psykisk klar for å gå på blind date (nettsjekking).
I tillegg så etablerer alle seg for fullt og får det travelt med sitt, så begynner å kjede meg litt. Kjedelig å sitte alene hjemme kveld etter kveld da..
Hva skal vi gjøre med dette da?
Anonym
Sv: savner en å dele hverdagen med,,,kyssing, kosen og sexen også!
11:58 2.02.2008
Kjedelig!!! Forbokstaven bare...vet ikke hva som kan gjøres, bortsett fra å sitt å vente på prinsen som kommer ridende...akkurat nå kjennes det ikke så gærnt, men jeg vet at perioden kommer tilbake... og da er det atter en gang sukking og stønning over at jeg ikke har en å dele hverdagen med...men litt trøst er det at jeg ikke er alene om å ha det sånn, og jeg tror jo ikke at vi to er alene i Norges lange land om å ha det slik. Nei, sister....keep the faith...en gang er det vår tur!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem