Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
savner en å dele hverdagen med
20:48 23.01.2008
Hmmm. vet vel egentlig ikke hvorfor jeg skriver her om dette, akkurat som om det skulle hjelpe meg...men kanskje er det bare det at jeg må få lufta meg litt...savner så skrekkelig en kjæreste! Jobb, unger, trening, en fest i ny og ne....sånn har livet mitt vært i bra mange år nå... er fortsatt singel Går lite ut på byen, på jobb er det ingen, har prøvd å date på nett, men tror vel egentlig at det er rimelig håpløst der også... ikke ser jeg helt for jævli ut og anser meg selv som ei som har begge beina godt planta der dem skal være.....huff mye syting på meg nå, vet det!!! Måtte bare få det ut......og faktisk fikk det meg til å føle meg bedre....tru det eller ei:)
mort2inord
Sv: savner en å dele hverdagen med
22:54 28.01.2008
Skjønner hvordan du har det.

Jeg håper du finner den rett til slutt! Ikke gi opp; husk at det er tusener (millionvis) av "fisker i sjøen", men du har bare ikke fått riktig napp ennå.

Keep fishing, girl! :)
Anonym
Sv: savner en å dele hverdagen med
12:02 2.02.2008
Jeg er evig optimist, så troa på prinsen på hingsten lever i beste velgående i hodet mitt! Godt er det også at jeg liker fisketurer...:-)
mort2inord
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)