Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tillit
18:38 22.01.2008
Hva når man ikke stoler på sin partner? Er dette noe andre har kjennskap til, og hva gjorde dere/Gjør dere for å gjennopprette den tilliten? når man også har gjort mye vondt mot hverandre, sagt stygge ting osv, å ikke har respekt for hverandre, men likevel vil prøve sammen fordi vi elsker hverandre og har barn sammen... Noen som kan hjelpe meg? Er innmari usikker på ALT.
Å jeg er sinnsykt glad i han, får det helt forferdelig om vi skulle gå til hvert vårt. Men så er det mye som må ordnes opp i også.. desverre ingen dans på roser dette:/
Vi hadde et skikkelig brudd i september, der vi overhode ikke snakka sammen, trodde da det var kroken på døra for godt, å jeg gjorde hva jeg kunne for å komme over han, å alle de bitre følelsene jeg hadde, var sint,såra,å følte meg veldig svikta:/ så jeg dro på endel fester og flørta endel med andre, uten at jeg hverken klina,rota i den forstand.. men jeg var litt luremus, for jeg la opp til ting på en måte,uten å fullføre. For jeg har ikke hjerte til å rote med andre når jeg fortsatt hadde/har følelser for faren til barna. Er så utrolig vanskelig, jeg synes det gjør SÅ vondt å tenke på at jeg flørta rundt (bor på en liten plass også,så kan møte på de det gjelder også...pinlig), for jeg har liksom verdier i meg som sier at jeg aldri ville vært utro, likevel føler jeg meg SÅ ekkel,fordi jeg vet at jeg selv ville blitt kjempe sjalu hvis han jeg prøver på nytt med nå hadde gjort det samme.
Hvordan tilgi seg selv,og bli tilgitt??
Håper på mange svar, for jeg trenger VIRKELIG andre synspunkter på dette..!!!!!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------