Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Før jeg slutta å røyke
11:30 18.01.2008
Hadde jeg hørt skrekkhistorier fra sluttere om at de fortsatt var røyksjuke etter 3 år og greier..
Skjønner godt at noen blir skremt fra å slutte når det skal være så vanskelig. Men jeg vil bare fortelle om at jeg slutta helt å tenke på det etter 5-6 måneder. Det er ille første tiden, men nå har det gått 1 år siden sist jeg sprakk og jeg vil faktisk ikke ha røyk lenger. Synes ikke det lukter godt mer og sender ingen lengtende blikk etter røykerene når de går ut:)

Synes jeg kunne feire 1 års jubileumet med å fortelle om det:) Stå på sluttere! Det gikk over for meg (INGEN trodde jeg kom til å slutte å røyke for jeg inbilte meg at jeg ELSKET røyken min) da går det over for alle. Bare ha tålmodighet:)

DieselDoris
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------