Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Oss pappaer imellom

Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Typen er sjalu på en i treningsstudio, hvorfor?
00:20 18.01.2008
Jeg sa han andre mannen er kjekk og at typen kunne ha 50 damer om bare jeg kunne ha han i senga. Jeg sa det på KØDD. Siden har typen sett stygt på han andre i treningsstudio og fulgt med på alt han gjør.

Han sa også at han hadde sett han andre i dusjen og at han har liten pikk.....

Hvorfor reagerer dere menn sånn? bare fordi vi syns en annen mann er kjekk.

Han snakker om han iallefall hver dag...f.eks "Jeg tviler på at Ole hadde laget middag til deg hver dag"

Anonym
Sv: Typen er sjalu på en i treningsstudio, hvorfor?
23:42 31.03.2008
Vi er alle forskjellige og kanskje typen din ikke liker fleiping med sånne ting. Kanskje han er litt usikker på seg selv eller kanskje han har vokst opp med et veldig religiøst syn på sex. Uansett så synes jeg du skal gjøre ditt beste for å forsikre mannen din om at du ikke vil ha andre enn han - og kanskje du skal slutte å kommentere utseendet til andre menn forran han og heller prøve å bruke energien din på å få han til åføle seg kjekk. Husk at menn er veldig avhengige av å føle beundring fra kvinnen sin - uten det forsvinner vi til noen andre. Ved å si noe sånn tråkket du på han som mann. Tenk over hvor ofte du kommenterer utseendet til andre menn... kanskje det er en uvane du ikke er klar over. Hold det til venninene dine...
Pappalykke
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)