Har du barn med astma eller allergi (evnt. begge deler) eller lurer på om du har dette, da er denne debatten noe for deg. Her kan du legge inn gode råd eller få gode råd fra andre som også har barn med astma eller allergi.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Phenamin
21:39 16.01.2008
Legen vår har skrevet ut Phenamin til min 6 mnd gamle sønn som har mild allergi. Noen som har erfaringer med denne medisinen? Noen bivirkninger? Ble babyen trøtt, urolig, kvalm? Syns det er så skummelt å gi ham medisin når det er fare for så mange bivikninger.
Anonym
Sv: Phenamin
19:36 17.02.2008
Hei!
Vi fikk phenamin til jenta vår da hun var 5 måneder. Hun var sterkt angrepet av allergi og eksem... hun fikk phenamin morgen og kveld en tid. Ingen bivirkninger.
Prøv, så ser dere ;-) Lykke til . Jeg var også svært skeptisk, men dette gikk helt fint.
Gutten min bruker denne, han er 5 år, og har ikke hatt noen bivirkninger. Phenamin er en av de eldste allergimedisinene som blir brukt og dermed også en av de mest utprøvde og tryggeste. Min gutt slapp å legge inn dren i øret takket være denne medisinen, det ble en stor bedring på et par mnd. Veldig fornøyd.