Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvorfor kan ikke jeg bare skru av følelsene mine, slik som han har gjort??
19:47 12.01.2008
For 2 dager siden sa han at følelsene var blitt mer og mer borte og at de var helt borte nå, så bare flyttet han! Jeg visste ingenting og sitter her oppløst i tårer samtidig som jeg skal prøve å være mamma for mine 3 barn.
Faen, blir så pisst på meg selv, at jeg ikke bare kan drite i han som har ført meg bak lyset!! Har bare lyst å skru av alle følelser for han, men det klarer jeg ikke
mamsen med 1 stor og 2 små
Sv: Hvorfor kan ikke jeg bare skru av følelsene mine, slik som han har gjort??
02:10 15.01.2008
Tenk på alle de dårlige egenskapene hans, igjen og igjen og igjen.
Tenk på at du skal være glad du er kvitt ham, for ENDELIG kan du finne noe mye bedre.
Ja, det er vondt å bli ført bak lyset, men han er så dum at han ikke skjønner bedre.
Du kan få det MYE bedre!!
-Og det fortjener du!!
La all tid gå med til å handle om å gjøre deg godt!
Behandle deg selv som en dronning og vips det er det du kommuniserer til omverdenen og drar inn i livet ditt. Da vil du få en ny når du er klar for det som respekterer deg og behandler deg slik du er verd.
Ut med drittsekken
- Inn med deg!!
Lykke til!!
Er midt opp i samlivsbrudd selv, det er aldri kjekt, men gjør det beste ut av det. Og skjem bort deg selv.
Anonym
Sv: Hvorfor kan ikke jeg bare skru av følelsene mine, slik som han har gjort??
09:30 29.01.2008
Hei:)
Æ e ei jente på 19 år og har ei jente på 7 måneder. Nu e æ alene mor.
Æ va sammen md barnefaren i tre år. Mange ganger va dt slutt mellom oss, han klarte dt fint, men æ kunne ikkje uten han. Før han lekte md mine følelsa. Men æ elsket han utrolig...
Han skuffa mæ hele tia, men æ la ikkje merke te dt. Æ gråt hele tiden, men uansett elsket han. Han har gjort masse dårlig ting mot mæ. En gang han giftet sæ md en annen. Ingen kan tro ka æ har gått gjennom:(((( Etter to måned kom han tilbake og æ har tilgit han igjen. Han lovte at vi ska være sammen. For en måned siden klarte æ ikkje mer høre hannes lovfter. Æ skjønte at dt va bare tullprat. Æ bestemt mæ at dt blir virkelig slutt. 31. desember 2007 ble dt slutt mellom oss. Æ trodde ikkje at æ klarer dt, men, men æ Klarte dt!!! Og æ e stolt av dt! For min datteras skyld æ klarte dt. Æ skrudd bare av følelsane mine. Dt va ikkje så lett før, men nu æ føler mæ så utrolig lykkelig uten han. Han ringer, kommer og sier at elsker mæ, men følelsane mine ble borte. Æ har sagt te han at æ elsker han ikkje lenge! Sku d bare se hannes ansikt! Han ble knust!
Men d æ håper dt går bra md dæ nu:) Prøv bare å tenke positivt om dt. For barnas sin skyld må d bare skru av følelsane dine og begynne et nytt liv! uten han Tro mæ detta går bra!
klem
<3_BaRsJa_MaRsJa_3>
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem