Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Flere som driver å slutter å røyke her???
18:45 9.01.2008
Er nysgjerrig, kanskje jeg kain joine meg med noen...
jeg og sambo driver å slutte no, snart har jeg gått 12 timer uten røyk! ikke noe spes å skryte av uansett men men...
Anonym
Sv: Flere som driver å slutter å røyke her???
11:01 10.01.2008
Hei. Hvordan går det med deg i dag? Fremdeles røykefri!? : )
Jeg skal stumpe røyken i morgen! Både gleder og gruer meg...
Har prøvd skikkelig en gang før, men det gikk ikke... Nå har jeg derimot bygget opp motivasjonen min, og er klar. Jeg er ikke gravid, men håper å bli det snart. Vil gjerne være helt røykfri før graviditet, fordi jeg vil at det skal bli en fin tid uten stress, mas, depresjon, sinne etc
Hehe, for jeg vet jo hvordan jeg kan bli ... Bruker du plaster, tyggis eller noe? Jeg prøvde plaster sist, men denne gangen skal jeg kun ha tyggis på lur. Bedre å få ut giften først som sist, istedet for å få abstinenser når en slutter med plaster.

Du er flink!
Anonym
15:03 10.01.2008
Heia:)
Nå er det godt 32 timer siden siste røyk.
Bruker ingen ting enn masse lakris og vanlig tyggegummi:P Også bli det masse gjort i huset... hi hi
jeg skal klare dette, men er jo redd før å tabbe meg ut på noen trekk, men skal gjøre alt for å IKKE at det skal skje.
Anonym
17:46 11.01.2008
Nå har jeg har vært røykfri siden nyttårsaften, men men typen har tatt seg et par røyk da. Klarer meg fint jeg:-)
These
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------