Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Tips til familie-brettspill?
14:38 9.01.2008
Ønsker meg noen flere brettspill som passer for hele familien, har barn på 8 og 10 år. Har forsøkt familieversjonen av TP men 8-åringen er for umoden for dette. Noen tips til andre spill som fenger?
A-Mor
Sv: Tips til familie-brettspill?
12:12 10.01.2008
Scrabble er en slager her i huset. Vi voksne er litt fleksible med ungenes rettskriving da, avhengig av alder og ferdighetsnivå. Monopol er også populært. Alias liker de også godt.
Filifjonka
22:30 12.01.2008
Vi spiller et kunnskapsspill som heter Med nebb og klør, som vi har kjøpt gjennom en nettside som heter Mine første fakta. Det kan anbefales. Ellers går det mye i klassikerne Uno og Yatzy.
Thala
23:38 5.02.2008
Hei! Junior Fantasi er kjempe gøy!:) Har en datter på 7 år, og hun liker det kjempe godt. Vi også:)
Silar
08:20 6.02.2008
Har en 7-åring her i huset, og popuære spill her er : Monopol, Labyrint, Ludo, Uno, Yatzy, Stigespill, husker ikke hva det heter, men man skal gjette hvilken person den andre har. Ellers er Cadoo, veldig morsomt. Og for ikke å glemme Mastermind:0)

Vi bruker å kjøpe spill på brettspill.no, der er det også endel tips og råd om spill. Kanskje du finner noe "lurt" der?
Hera
00:31 12.02.2008
Har du ikke Mastermind og Scrabble må du bare kjøpe dem!!
Anonym
20:44 24.02.2008
Jeg vil først og fremst anvefale Cluedo. Barna dine er akkurat i rett alder, og spillet er morsomt for de voksne også.

Vi har nettopp skaffet oss Settlers, som er kjekt, men tidkrevende.

Ellers spiller vi Fantasi med miming. Gøy hvis du får til å mime, og kjedelig ellers.

Kebbelife
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)