Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Når bruddet er et faktum, og barnas bursdag er like rundt hjørnet....hva gjør man da?
15:21 8.01.2008
Sånn ang svigerfam.... De har ikke hatt kontakt med ungene siden lillejulaften, har ikke spurt etter dem heller. Og jenta mi har bursdag på lørdag.... Har ikke hørt et pip fra dem, og jeg vet heller ikke om jeg skal la meg høre fra.... De har jo kutta tvers over... Jeg er redd det kan bli konflikter, for xsvigermor er veldig pågående og kvass, og jeg har egentlig heller ikke lyst å "minne" barnefar på at jenta hans er 4 år den dagen. Selv om vi er venner, og bruddet er ferskt....
Hvordan har dere gjort det? Aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette her nå.....
Masræva
Sv: Når bruddet er et faktum, og barnas bursdag er like rundt hjørnet....hva gjør man da?
23:53 8.01.2008
Ville tatt en prat med barnefar og hørt om hvilken tanker han har rundt bursdagsplanleggingen.
Blir vel ikke å "minne" på men mer som å få han med på planleggingen, om hans foreldre ønsker å være der osv. Bare si at du snart må begynne å kjøpe inn mat/drikke til den store dagen og du ønsker å vite hvor mange kommer.
Går da utifra at det ikke gjør noe hvis x-svigerforeldrene ønsker å komme ;)
Da har du gjort ditt, og sendt ballen over til han ;) Da får moren ta diskusjonen opp med sinn sønn hvis hun har noen innvendinger etter at dere tar en avgjørelse ;)
BeepBeep
Sv: Når bruddet er et faktum, og barnas bursdag er like rundt hjørnet....hva gjør man da?
00:20 9.01.2008
Jeg har egentlig ikke lyst at svigerfamilien skal komme..... De har jo ikke tatt kontakt med ungene, spør ikke etter dem eller noe.....
og jeg er rett og slett redd for at svigermor skal lage helvete....
Masræva
17:07 9.01.2008
Vi feirer barnas bursdager som før med begge foreldre, alle besteforeldre og tanter og onkler. Jeg tenker som så at to dager i året klarer jeg å være gjennomført hyggelig og vennlig mot alle som kommer. Eks-svigerfamilien min er av den forsiktige typen, de ville aldri vist noe annet enn sin beste side en slik dag.
Alternativet er vel at dere har to familiebursdager, du arrangerer en for din side, og barnefaren en for sin side av familien. Tror mange gjør det på den måten.
Trist å høre at det ble brudd hos dere! Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk.
St. Hans
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem