...og godt nytt år! Ser det fortsatt er noen her som jeg kjenner og at det har skjedd gledelige ting for noen. At dere fortsetter med friskt mot står det stor respekt av!!
Jeg har ikke vært her inne på mange månder, ikke engang for å smuglese. Det ble lettere å bare kutte ut siden jeg for lengst har innsett at sjansene for å bli bestemor er 100% større enn at jeg skal bli mor en gang til! Men jeg har tenkt på mange av dere og setter fortsatt pris på den epoken med samhold, humor og sorger om hverandre.
Jeg har nok å drive med og masse mening i livet, men det hender det stikker i hjertet over at dette store ønsket og savnet ikke skulle innfries,
men jeg har forsonet meg med det på et vis!
Jeg ønsker dere alle lykke til videre!
Klem fra
horatio
Sv: Ville bare si hei til gamle kjente......
23:01 7.01.2008
horatio
Hei på deg, husker deg veldig godt.
Fryktelig synd at du ikke skal få ønsket ditt om et lite gull oppfyllt.
Rart hvordan vi kan forsone oss med at livet ikke blir slik vi hadde ønsket. Ønsker deg hell og lykke.
Klem
Cmoi
10:59 8.01.2008
Så koselig at du stikker innom horatio. Det hender jeg tenker på deg og lurer på hvordan det går med deg. Du ga oss så mye da du var her inne. Godt å høre at du har masse å drive med som fyller hverdagen. Sender deg en personlig melding jeg hvis du er innom så kan du jo lese den.
Mange klemmer fra
martine68
11:11 8.01.2008
hm... fikk ikke sendt deg noen melding jeg. Du må visst opprette deg en profil først.
martine68
11:13 8.01.2008
hm... fikk ikke sendt deg noen melding jeg. Du må visst opprette deg en profil på brukeren din først.
martine68
11:00 8.01.2008
hei horatio.
Hva er det som gjør at du nå har forsonet deg med at det nok ikke blir flere barn på deg? Jeg er ganske ny her inne. Er 40år nå og redd for at toget er gått men håper og tror det motsatte da...
40år og vil ha barn!
18:45 8.01.2008
Hei!
Nå har jeg laget meg profil, så tar gjerne imot hilsen fra deg martine!
Og til til deg "40 år og vil ha barn" så er vel grunnene til at jeg ga opp litt sammensatt.
Alderen er ikke helt på lag lenger, jeg nærmer meg 50 med stormskritt. Jeg synes det tok veldig mye energi å prøve og prøve og bli skuffet gang på gang. Og oddsene blir jo ikke akkurat bedre med åra.
Jeg har dessuten 3 barn, så det føles ikke som verdens undergang selv om det hadde vært hyggelig med en attpåklatt!
Men 40 år er ingen alder vet du, så du kan prøve lenge enda. Det var da flere her som ble gravide lenge etter fyllte 40.
Og skal man først prøve så finnes det ikke noe hyggeligere sted enn her inne! Jeg savner den gode og omsorgsfulle tonen, her er mange flotte kvinner som burde fått haugevis av unger!
horatio
19:27 8.01.2008
Hei Horatio :O)
Det var virkelig koselig å se deg innom.
Jeg håper du har det godt,alle omstendigheter tatt
i betraktning !
God klem !
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
19:24 8.01.2008
Hei Horatio,
Så koselig, jeg husker deg godt og har tenkt på hvordan nu har det. Takk for alle kloke ord du ga oss her inne.
Jeg er enig med deg at dette er et fint sted for å dele tanker, glede og sorg med superkoselige jenter. Jeg skal alltid huske tiden her med varme fölelser i hjertet mitt.
Jeg fikk til slutt mitt önske oppfyllt, sitter her med en nydelig 2 mnd liten gutt. Uvirkelig men sant...
Stor klem til deg,
mamamimmi
22:03 8.01.2008
Å gratulerer med baby! Det var fantastiske nyheter mamamimmi!
Det er godt at noen får det til, og at din standhaftighet ga resultater!
Jeg registrerte at nicco også hadde fått en gutt!
Nyt hvert sekund med den lille prins!
Lykke til ALLE sammen!
Stor klem
horatio
15:49 9.01.2008
Hei Horatio
Vil også si at det var så hyggelig å se deg igjen her. Husker deg veldig godt! Du var så flink til å skrive, både ting man kunne le av og andre ting.
Vell, det er ikke alltid vi får oppfylt våre ønsker, og jeg vet at du gjerne skulle hatt en liten en til. Fint å lese at du likevel har forsonet deg med at det ikke har blitt slikt. Det er ikke lett å snu tankene når man så inderlig ønsker å få det til.
Jeg er også blitt eldre siden sist :) og har heller ikke fått innfridd ønsket mitt om et barn til. Men som deg, prøver jeg å fokusere på det positive jeg har. Jeg har ett barn og er kjempeglad for det.
Men, jeg har ikke gitt helt opp enda da :-) Jeg er 44 år nå, og vi prøver hver måned. Jeg var gravid i høst, men mistet også denne gangen. Heldigvis merker jeg nå at jeg har klart å gire meg ned noen hakk, og det er deilig å føle seg litt mer avslappet til det hele.
Vell, det var staus på meg.
Du får titte innom iblandt og se hvordan det går med oss seige damer som er her enda... :)
Ha det godt.
Hilsner fra
1963
19:08 9.01.2008
Kjære horatio, så deilig å høre litt fra deg igjen.
Godt å høre at du har det bra, og at du har greid å innfinne deg med at det ikke ble flere. Det er trist at det ikke ble sånn...
Tenker på deg titt og ofte, og glemmer aldri den tiden du var her inne. Det var utrolig koselig :)
Jeg mistet sist jeg ble gravid, det har du kanskje fått med deg... og har nettopp oppdaget at jeg er gravid på nytt.
Nå er jeg spent på om det skal gå bra denne gangen, og har bestemt meg for at dette er siste forsøk. Går det galt nå, så må jeg prøve å innfinne meg med at det ikke blir flere jeg også. Orker ikke dette "prøvestresset" lengre.
Skal på UL i morgen, og det blir spennende å se om alt er som det skal.
Syns det er så kjekt å høre fra deg, og håper du vil gjøre det av og til.
Stor og varm klem fra meg (ia69)
Smugs
20:32 9.01.2008
Hei horatio,jeg husker deg og alle dine flotte dikt :)
Vet martine har invitert deg til LV,vil si at alle der inne ønsker deg hjertlig velkommen om du vil .
Klem
Skifer
skifer
09:33 10.01.2008
Hein igjen,
så hyggeleg at du er innom! Eg hugsar deg godt frå den tida eg var heilt ny her. Vi saknar deg nå litt, men eg skjønar deg godt. Det er ikkje alltid så motiverande å henge rundt på dette forumet etterkvart som åra går og ingenting skjer. Sjøl er eg vel snart der du var da du kutta ut - fyller 46 i vår, og da er det kanskje på tide å avfinne seg med at det ikkje blir noko av. Men eg har nå ikkje gitt opp riktig enno. Og eg må liksom innom og sjå kva som skjer. Eggstokkane driv tydelegvis på enno - fekk positiv EL-test i dag tidleg. Så da spørs det om gubben må til pers igjen... :)
Håper du har det bra. Livet utan småbarn kan også vera flott i vår alder.
Klem frå
Beth
21:44 16.01.2008
Så godt å få høre litt fra deg igjen. Har ofte tenkt på deg og hvordan du har det. Lykke til videre med både hestene og annet som du styrer med.
Agne
13:37 19.01.2008
Heia :-)
Nå er det jammen lenge siden jeg var innom disse sidene, og når jeg så dette innlegget måtte jeg jo bare skrive noen ord :o) Hyggelig å høre fra deg horatio, og at du skriver at du har masse flott som skjer i livet ditt. En stund siden jeg var innom hjemmesidene dine nå, skal ta meg en titt i dag.. Synes det var veldig godt å ha dere her inne å dele tanker med når vi jobbet med vårt lille prosjekt. Fellesskapet var supert, selv om det var både oppturer og nedturer for oss alle.
Selv er jeg jo en av de som fikk drømmen min oppfylt, og koser meg nå masse hver dag med min lille, store atpåklatt. Han er nå blitt 7mnd gammel, og er utrolig snill, skjønn og blid som ei sol. Føler meg utrolig heldig! Permisjonene går med stomskritt mot en slutt, og jeg gruer meg allerede. Hund har vi også skaffet oss i løpet av denne tiden, så tiden flyr avgårde og tiden til data er blitt minimal.
Håper det er flere kjente her inne som har fått ønsket sitt oppfylt, og at dere alle har det bra. En liten hilsen til Smugs også, utrolig hyggelig å se lenger opp i linken her at du nå er gravid igjen. Skal krysse alt for at det går bra denne gangen.
Klem fra meg
Ninni36
23:16 19.01.2008
Hei alle samme!
Jeg er så glad for å høre ifra dere jenter! Liivet er som vi alle vet uforutsigbart,så vi får bare være glate for alt som gått bra og være sterke når nedturene kommer. Det er gledelig å høre at flere av dere har fått det til, det er nesten helt uvrkelig! !!!
Og til deg smugs, som jeg har tenkt mye på, så trodde jeg jo at du trillet rundt med en liten en nå. Jeg hadde jo en Ma selv og vet hvor tøfft det kan være. Men denne gange så går det nok vet du! Tenk positive tanker!
Jeg ønsker der alle sammen lykke til og jeg skal stikke innom ja!
Nå som det ikke kjennes så sårt ut lenger så er det letter!
Klemmer til dere alle i fra
horatio
10:32 25.01.2008
Så utrolig godt å høre fra deg horatio. Jeg har tenkt masse på deg, og savner den jevne tilgangen på vakre og fine dikt!
Jeg er lykkelig firebarnsmor nå, vi fikk jenta vår i august. Hun heter Liv, mye symbolikk i det!
Håper at du fortsetter å få det bedre og bedre, og at det blir mange barnebarn som du kan kose deg med etterhvert.
Vi er mange som er mer og mindre aktive på LV, det hadde vært hyggelig å se deg der, hvis du føler for det!
Alt godt, klem fra
Pandura
11:19 25.01.2008
Hei!
Jeg kan ikke si at jeg husker deg, men så har jeg bare hengt her inne i underkant av ett år, om jeg har "telt" riktig. Oppdaget ikke dette forumet før rett før jeg fylte 36 år!
Må si du er en sterk person som "har innfunnet" deg med at du kanskje ikke kan få flere barn. Det kan ikke være lett. Ønsker deg nå fortsatt lykke til jeg da, i tilfellet dere er heldig. Om ikke, håper jeg du får masse deilige barnebarn om noen år :)
Ha en flott dag!
Dotten
15:52 28.01.2008
Hei på deg horatio!!
Godt å få livstegn fra deg. Jeg er en av de heldige...til tross for dårlige prognoser og lite oppløftende info fra gynekologen, ble jeg til slutt gravid. Og du var en av de første jeg ville dele nyheten med, men jeg "fant" deg aldri. Nå sitter jeg her med et STORT vidunder, en liten gutt på snart 6 mnd. Han heter Sacarias. Så nå har jeg 3 gutter og 3 jenter og er selvfølgelig kjempefornøyd.
Jeg håper alt er bra med deg, og håper du har funnet mening i din nye tilværelse. Livet som ikke-prøver er nok ikke bare lett...
Har masse respekt for deg og har mye å takke deg for, og ønsker deg alt godt.
nicco
23:20 20.04.2008
Hei Horatio har tenkt mye på deg, du var vel den første jeg følte jeg fikk god kontakt med i dette forumet. Syntes det var leit når du forlot oss du var alltid så positiv og skrev så flotte dikt. Jeg fikk 2 flotte jenter som nå er 16 mnd. Syntes tiden har gått veldig fort, de løper rundt og er selvfølgelig værdens skjønneste barn.
kristin67
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem