For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Interessant artikkel om HPV virus og vaksinering
01:59 5.01.2008
Jeg satt akkurat og leste denne artikkelen her om vaksinering av jenter som forebygging mot noen av HPV virusene som kan være forstadier til kreft: http://www.overgang.no/88/mod_article/item/null
Ville gjerne dele den med flere av dere fordi jeg syns det er en viktig sak. Har selv vaksinert datteren min og syns vel ikke at det var et så vanskelig valg å ta. men jeg vet at det er mange som ikke engang orker tanken på at deres små prinsesser en gang skal bli seksuelt aktive. Det syns jeg er strutsepolitikk, kan vi hjelpe dem til ikke å få kreft så er det jo vel verdt det!
Les og bli opplyst og si hva dere tenker!
Anonym
Sv: Interessant artikkel om HPV virus og vaksinering
22:05 18.02.2008
Selv har jeg ikke noen jenter, men jeg har hørt en del om denne vaksinen, og ville ikke tvilt et sekund på å betale for å beskytte barna mine mot kreft! Det har vært eksepsjonelle resultater i studier med denne vaksinen, og en billig forsikring mot at det kjæreste man har kan få en forferdelig sykdom. Jeg synes bare det blir flere og flere forekomster av kreft, mulig det bare er at man er blitt eldre og bryr seg mer, men...:-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem