Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sykdomsdebatten

Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
kul i "puppen" til lillemann,,, Hjelp
22:59 1.01.2008
oppdaget nå ikveld en kul i venstre pupp ti lillemann på 2 mnd. hva er dette? er livredd for at det skal være noe galt, noen som har opplevd d samme?
NyMamma
Sv: kul i
19:36 2.01.2008
Vi har akkurat hatt det samme som deg. Husker ikke hvor gammel lille jenta var men hun var da ca et halvt år. Vi var hos lege og helsesøster. Det er visst helt normalt. Mange som har det. En kolega av meg har også hatt det på jenta si. Kunne komme av hormoner i forbindelse med amming osv. Kulen til jenta mi satt akkurat under vorten. Jeg ble også ganske redd. Men den gikk bort etter en stund. Gå til lege så får du sjekket. Helsesøster sa vi skulle det for alle kuler bør sjekkes. Går helt sikker veldig bra. Lykke til
krone
Sv: kul i
18:42 12.01.2008
det kalles heksemelk min sønn hadde det når han hva rundt 2 mnd hehe ganske rart men skal ike klemmes på er vist vondt
Molde
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------