Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Når begynte dere å tenke på nr. 3?
21:49 13.12.2007
Mine pseudotvillinger er 3,5 og 5
Nå er jeg gravid igjen, ikke planlagt.
Gleder meg veldig. Tror det blir fint for dem å få søsken.
Andre med erfaringer med lignende aldersforskjell??
Anonym
Sv: Når begynte dere å tenke på nr. 3?
22:51 27.12.2007
har nesten 17 mnd mellom mine gutter.
går veldig bra, men litt travelt med to bleiebarn.
men herlig å se at guttene er så utrolig glad i hverandre:)
tenker faktisk litt på nr 3, vet ikke om jeg synes det er greit å bøi ferdig med barn med en gang, eller om jeg vil vente litt med den 3;)
har blitt spådd fødsel i 2009 og at det blir en jente, så får se hva som skjer fremover:)
Baggi
13:57 5.06.2008
Vi har først to stykker som det er 22 mnd mellom. Da lillebror var omtrent 4 timer gammel, begynte jeg å planlegge nr 3. Men så tok det litt tid å få overtalt gubben, og vips blir det nesten 2,5 år mellom nr 2 og 3. Vi er såpass voknse at vi ønsker å få de tett. Hadde jeg vært yngre da jeg fikk de to første, hadde jeg nok valgt litt mer "luft" før vi fikk sistemann, hehe.
Anonym
19:42 24.06.2008
Hei hei.
Har to barn. Det er 20 mnd mellom de. Det har gått kjempe gerit med to tette. Så greit at vi plutselig har begynt å snakke om en til.
Helt merkelig egentllig.
For i vinter var vi helt overbevist om at vi bare skulle ha to. Jeg gav bort alt av gutte babyklær og skulle nå sette igang å gi bort alt til minste jentea også.. Men ups.
Det kan være ok å arve noe også ;-)
Vi setter i gang over sommeren - men først må vi rekke å gifte oss først :-) ( Aug)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)