Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Utflod hos 6-åring!
 10:35 13.12.2007
Jenta mi på 6 år har litt brunlig illeluktende utflod i trusa nesten hver dag og har hatt dette i ca. 2 år. Jeg har ringt til to leger for å høre hva det kan være, men de sier bare at det sikkert er fordi hun ikke tørker seg godt nok npr hun er på do i barnehagen. Jeg er nesten 100% sikker på at ikke det er grunnen, da ingen av de andre jentene i klassen har samme problem. Nå begynner jeg å bli alvorlig bekymret for om det kan være bakterier som har ligget og ulmet oppe i skjeden i så lang tid. Det er bare så utrolig frustrerende å ikke bli tatt alvorlig hos legen.

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vennlig hilsen
Gullkornet!
Sv: Utflod hos 6-åring!
 23:09 2.01.2008
Min datter har det ikke, men jeg husker jeg hadde det selv. Vet ikke noe om hvorfor jeg hadde det..

Man kan vel forlange at det blir tatt prøver av dette, for å utelukke bakterier eller sopp?

I fall det er sopprelatert, så kan man kanskje oppnå effekt ved å redusere inntaket av sukker og karbohydrater?
Blir jeg som min mor? :s
 21:59 6.01.2008
jeg hadde dratt til legenmed en gang og krevd at de undersøkte saken..har selv en jente på 6 år som hadde det en gang i trusen i fjor..og da ringte jeg legen..fikk beskjed om å ta med trusa til legen..så helte han noe på truseflekken for å se om det hva blod..noe det hva..så sjekka han bare litt rundt(ikke inni) åpningen for å se om det var sår rifter eller lignende..(sikkert for å utelukke overgrep) men det hva det ikke..heldigvis..men fant heller ikke ut hva det hva..men han tippet det bare hva noe hormonelt..fikk beskjed om å komme tilbake vist det gjenntok seg(noe det enda ikke
har gjort) men ville dratt til legen jeg...
Anonym
 22:47 14.01.2008
det næraste eg har opplevd, var at dattera mi hadde utflod som var blank/litt geleaktig. Ho var 2 år då. Samtidig hadde ho augekatarr. Vi begynte med medisin for augene, men dei blei ikkje bra. til slutt fant legen ut at ho hadde infeksjon i alle slimhinner i heile kroppen. då var det antibiotikakur og det tok det:)

rah111111
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------