Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Gå eller bli når man ikke har følelser igjen? (samme som parforhold)
20:12 6.12.2007
Jeg og min samboer har vært i lag i fire år. Vi har bestandig hatt det helt fint og forholdet har vært veldig behagelig og trygt med lite krangling. (Kanskje for lite). Vi har et barn på 17 måneder. Det siste året har jeg begynt å tenke at det kanskje ikke er oss to... Jeg føler meg helt tom, har ingen følelser igjen. Jeg har ikke hatt sexlyst på to-tre år og tiden før det har jeg uansett hatt mindre lyst enn før jeg traff ham. Når jeg traff samboeren min hadde jeg veldig lyst på å få meg en kjæreste, dermed gikk det veldig fort til forholdet ble veldig behagelig. Har liksom aldri hatt en stormende forelselse med ham.
Har snakket littt med ham om at jeg er usikker på følelsene mine, og han er helt knust! Det er sikkert utrolig mange som lever i et slikt forhold og trives med det, men jeg savner den dype forelskelsen og ikke minst det å ha lyst på sex. Jeg går 20 runder med meg selv hver dag og tenker om det er nok å gå ut av et forhold med felles barn pga manglende følelser eller ikke... Tanken på å bli alenemor frister ikke akkurat men jeg vil ikke holde ut i flere år til for å så finne ut at han var feil for meg...
Noen som har noen tanker om dette?
Anonym
Sv: Gå eller bli når man ikke har følelser igjen? (samme som parforhold)
20:59 11.12.2007
Jeg har det omtrent på samme måte... Vi har vært sammen i 6 år. Er glad i han, men dårlig sexliv (eller ikkeeksisterende sexliv), han er mye borte, og han er aldri fysisk med meg (men forventer at jeg skal tafse på han...). Føler jeg gir og gir, men får lite eller ingenting tilbake. Men han er en kjempegod far, så jeg klarer aldri bestemme meg ... :(
Anonym
Sv: Gå eller bli når man ikke har følelser igjen? (samme som parforhold)
00:41 12.12.2007
Heia:)
Jeg kan skjønne hva du føler. Jeg har nesten det samme akkurat nå. Jeg og min kjæreste har vært sammen i nesten fire år og har ei lita pia ilag. Han er en kjempe god far og jeg er glad for det. Men jeg føler at jeg er usikker på følelsene mine. Jeg skulle prate med han en dag, men på denne dagen han fridde til meg, så jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. Jeg er så redd på å gjøre vondt mot han...Han er god i senga, men jeg har ikke lyst å ha sex...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem