Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sykdomsdebatten

Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
KIKHOSTE I BARNEHAGEN.... HJEEEELP.... :o(
16:27 29.11.2007
Hei...
Har spørsmål ang kikhosten, har ei datter som går i barnehagen der en voksen har fått kikhoste og lurer derfor på hvor stor sannsyneligheten er for at hun kan bli/være smittet. Grunnen jeg er bekymret er fordi jeg har enda ei lita datter på 3 månder og hun fikk sin 1.vaksine nå på mandag... Hva skal jeg se etter og hvor farlig er det i verste fall om min største datter har fått/får det med tanke på min minste... Har også en sønn som går i 1. klasse og han har ikke fått sin vaksine for 1.klasse enda...

Håper på raske svar...

Med vennlig hilsen

~Simelisa & Marina~
Sv: KIKHOSTE I BARNEHAGEN.... HJEEEELP.... :o(
19:26 26.01.2008
Sjekk etter tør hoste. Gå til legen med en gang hvis du merker noe! Sannsynligheten er ganske liten, men du vet jo aldri.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------