Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
venter barn nr 4.
 12:35 29.11.2007
Hei!
Lurte på om det er noen med erfaringer her. Venter 4 mann nå til sommeren. Ikke planlagt, har en baby som er 4 mnd nå. Ogaå har jeg 2 barn til på 3 og 4 år. Så det blir 4 barn på 5 år. Hvordan er det??
Tenker litt på dette..
noen som kan si meg hvordan det er?

Ha en fin da folkens:-)
peggy_81
Sv: venter barn nr 4.
 14:09 29.11.2007
Hvordan det vil bli for deg, er det bare du som vet, og kan finne ut av. Men det er fint å høre andres erfaring. Jeg har bare to, og ønsker meg veldig flere. Så jeg kan desverre ikke si. Jeg syns du er heldig, kan tenke meg det blir mye å gjøre de første årene, når de to siste blir så tette, og så har du jo allerde to tette fra før. Du vil sikkert klare deg, og mye går på innstilling. Økonomisk vil det blir dyrere. Men det merkes kanskje mest når de fleste begynner på skolen, og skal være med på aktiviteter. Her styrer dere jo selv, det kan bli veldig travelt. Jeg tenker dette må bli dyrt og travelt, slitsomt. Men det positive vil kanskje overskygge det. Det vil sikkert bli veldig koselig, og en glede å se sine barn vokse opp med så tette søsken. Du vil nok utvikle en økonomisk sans. Kjøpe på tilbud, klær gå i arv. Så det ordner seg nok. Jeg er nesten litt misunnelig på deg :-) hvor heldig du er. Jeg har foreløpig bare råd til mine to. Skulle så gjerne ønske meg to barn til så jeg får fire til sammen. Lykke til! Det går seg vel til etterhvert. Og en gang blir barna større og du får mer egentid.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------