Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva skal jeg gjøre!? Lese dette og gi meg råd!!!Plz...
01:21 27.11.2007
Jeg har en kjæreste og vi var ilag i tre år. Han er muslimsk. For et år siden måtte han gifte seg med ei muslimsk jente, foreldrene hans tvunget han til det. Etter å ha bodd med ho to måneder han kom tilbake og skulle skille seg. Men nu de bor sammen igjen. Men han sier at han vil ikke bo med henne, det er for å ordne alt med foreldrene sine. Han ba meg å vente han, men jeg venter i fem måneder nu. Hva skal jeg gjøre???hjelpe meg noen....
Jeg har dt så vanskelig...
Anonym
Sv: Hva skal jeg gjøre!? Lese dette og gi meg råd!!!Plz...
21:46 27.11.2007
For å si det sånn; eg hadde absolutt ikkje ventet på han. Hadde med hundre prosent sikkerhet gått videre. Men er jo dit valg. Men det blir ikkje noko betre ved å gå å vente på nokon som kanskje aldri kjem. Du har det nok betre uten. :) Ønsker deg uansett lykke til, uansett valg du måtte ta.
riwer
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------