Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 6-8 år

For dere med barn i alderen fra seks til åtte år. Her kan dere utveksle tanker og erfaringer.
Sinna og overtrøtt sjuåring...
 00:15 24.11.2007
har en sjuårig sønn som har overnattingsbesøk i kveld...så ble det nok litt altfor sent for ham så han fikk skikkelig raserianfall hvor han da begynner med å prøve og sparke og bite meg, jeg prøver å holde ham fast og da begynner han å kalle meg ting i stedet...han og overnattingsbesøket skulle egentlig ligge nede i kjelleren på gjesterommet vi har der (i dobbeltseng i stedet for at besøket skulle ligge på madrass på gulvet....). Tok ham med derfra for å prøve og roe ham, men nå ligger han i senga vår i stedet...han begynte også å kaste ting på meg mens jeg og han var i stua. Disse tingene veit han egentlig at er uakseptable, men det jeg sliter med er å få ham til å forstå det og heller snakke til meg om han er sint...

Er det noen som har noen råd å komme med om hvordan jeg kan håndtere sånne situasjoner, og hvordan jeg kan hjelpe ham til å håndtere sinnet sitt....?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------