Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Ung nabogutt
03:04 23.11.2007
37 år Akkurat blitt singel... Nabo gutten på 17 er plutselig blitt voksen, men kjører fortsatt moped.
Har blitt helt tussete etter han. I sommer gikk jeg i bikini flere ganger og overlot ingenting til fantasien når han var i nærheten. Han hjalp meg med noe i garasjen, og så han fikk skikkelig"spett". Håpet egentlig han skulle hoppe på meg å ta meg skikkelig, den gang ei...
Prøver stadig, men han tar ikke hintene, jeg tør heller ikke gjøre solide angrep heller, han er jo ikke myndig selv om han er lovlig.
Er jeg normal? Flere som har d slik?
Noen gode råd?
Anonym
Sv: Ung nabogutt
04:52 24.11.2007
Klart mange kan tenke tanken men spørsmålet er jo hva du ville gjort hvis han prøvde seg. Da ville det vært galt. 17 år er jo et barn!:-(
Anonym
18:58 24.11.2007
et merkelig "dilemma" spør du meg.

hva skal du med ham da? et eventyr eller to? eller tror du det er mulig for deg å satse på en 17åring?
tror du ikke han har andre preferenser?

jeg mener ikke at alderen egentlig spiller noen rolle når man blir glad i noen men synes dette var vel drøyt.

(hadde syntes det om det var en mann på 37 som ønsket en 17åring også)

selvfølgelig er det spennende med oppmerksomhet, men du kan jo spørre deg om du hadde likt at ei nabokjerring på 37 hadde kastet seg over din sønn på 17 dersom du hadde en?

Anonym
19:52 6.12.2007
Syns dette er i drøyeste laget, la gutten være gutt å treffe jenter på sin egen alder. Teit å bruke en gutt for sin egen selvtillits skyld, jeg hadde blitt rasende hvis nabo kjerringa viste seg slik for min sønn på 17 iallefall!
Anonym
23:25 6.12.2007
For meg virker det som om du er nysingel og desperat og redd for å bli "gammel".

Jeg må si meg enig med disse 2 anonyme over meg her, om at dette blir for drøyt! Han er jo tross alt bare 17, og vil sikkert date damer som er litt nærmere sin egen alder.

Finn deg en på din egen alder; det vrimler av menn der ute! Gjelder bare å få riktig "fisk" på kroken!

Lykke til!^^
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)