Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Skjønner i grunn ikke hva dette forumet er godt for!!!
19:11 22.11.2007
Sorry meg,jeg hører ikke til her inne,men jeg har lest litt rundt her di siste dagene..Å det er ubekripelig alle disse anonyme å andre som skal ASOLUTT fortelle hvor skadelig det er å røyke når man er gravid,røyker ikke selv,men jeg har ingen trang til å skrive en haug med innlegg til damene som gjør det.Jeg føler heller ingen plass at jeg trenger å hetse eller skremme dem til å slutte heller..Jeg tenker med meg selv at kanskje di klarer det til slutt,det er faktsik mange her som jobber febrilsk for å slutte,det er kjempe bra!Stå på...Men til di andre som ikke når helt målstreken,di prøver jo..Mange har kanskje klart å redusere en hel masse...

Vi er vell voksne folk å innehar så pass mye informasjon om hva som er skadelig under graviditeten,at dere trenger ikke belære opp å ned i mente!!!Synes dere tar det litt langt...Hjelp heller til med å rose dem som prøver så godt dem kan i stede for å si at dem ikke fortjener barna di bærer...Di er tross alt ikke onde mennesker selv om di røyker...

Aist men ikke minst: KOST FOR DIN EGEN DØR,FØR DU KOSTER FOR ANDRES!!!!!
Anonym
Sv: Skjønner i grunn ikke hva dette forumet er godt for!!!
00:17 23.11.2007
Tuuusen takk :o)
Anonym
11:21 23.11.2007
Hvis du hadde noen som helst anelse om hvor godt det var å lese det du skrev... Jeg har kuttet ned til 2-3 røyk pr dag og skal virkelig begynne å presse meg selv. Håper på å være røykfri snart! Jeg har ikke signert et eneste innlegg med "anonym" fordi jeg vil stå for det jeg gjør. Jeg røyker ikke i skjul og nekter heller ikke for at jeg røyker. Ærlighet varer lengst! For hvis man ikke er ærlig med seg selv eller andre, skal det godt gjøres å slutte helt.

Takk for et godt og sakelig innlegg =)
rose_of_ice
14:15 23.11.2007
Jeg holder egentlig til på andre trimester,å jeg blir så møkk lei alle disse snusfornuftige damene som tror man ikke skjønner hva som er rett å galt!!!!

Dette gjelder ikke bare røyk,men jeg synes at med en gang noen prøver å få kontakt med andre som kanskje prøver å slutte/gå ned i vekt eller hva det måtte være,så er di der med pekefingeren for å belære å skremme...Dette blir alt for dumt!!!!Derfor blir jeg så uffatelig provosert!!!

Dere er fine,flotte damer som fortjener barna dere bærer...Tvil aldri på det...Lov meg det altså!!!=)=)

Hilsen snill anonym!!!! God helg alle sammen...
Anonym
21:26 25.11.2007
ja du er virkelig en snill anonym:-) Utrolig at dette innlegget har fått være fri for anti-røykere...
Anonym
00:41 26.11.2007
æelig talt, så er det det beste jeg har lest på lenge :) Tusen takk for det :) Klemm
Anonym
20:41 29.11.2007
Håper virkelig det kommer flere innlegg sv denne sorten :)
Anonym
13:08 14.12.2007
Ok! Ves dåkker som røyka kan ta de få siggan dåkk røyk førr dag mens ongan dåkkers e i magen, å røyk de når den e kommen ut å ligg i arman dåkkers å blås all røyken rett i ansikte på den lille babyen. J a DA står dåkker for det dåkker gjør. Kansje de få røykan verka litt meire da.... Tenk på det!!! Bi faktisk akkurat det samme. Å det e ikkje e dåli argument!!
Annetteaune
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------