På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ønsker så sterkt en til nå....., men kan ikke p.g.a. helsesituasjonen. Lei meg.
08:25 20.11.2007
Så blir det vel enebarn her.
Anonym
Sv: Ønsker så sterkt en til nå....., men kan ikke p.g.a. helsesituasjonen. Lei meg.
08:25 20.11.2007
Andre i samme situasjon? Hvordan håndterer dere dette?
Anonym
Sv: Ønsker så sterkt en til nå....., men kan ikke p.g.a. helsesituasjonen. Lei meg.
11:04 20.11.2007
Uff ja, jeg har det akkurat på samme måte. Jeg har et barn og er nå 35 år. Jeg ønsker meg en til, men vet at min helse kan bli dårligere hvis jeg får et barn til. Og det syns jeg ikke jeg kan risikere. Dessuten sliter også pappaen med dårlig helse. Nå som vi har bare ett barn kan vi avlaste hverandre og derfor få hentet oss inn en del. Dessuten får jeg slappet av mens jenta mi er i barnehage. Men jeg ser liksom for meg at det hadde blitt mye mer slitsomt med et barn til nå. Dette hadde muligens vært noe annerledes hvis samboeren min hadde vært frisk og kunne tatt mer ansvar. Jeg vet ikke.
Vel, jeg prøver å tenke sånn at jeg får være fornøyd med at jeg i hvert fall har ett barn. Jeg har for eksempel et par venninner på samme alder som har prøvd å få barn i flere år uten hell. Og de er nok veldig misunnelige på meg for at jeg har barn.....
Helsa mi er heldigvis bedre nå, så da gjenstår det å se om den blir bra nok, sånn at jeg kanskje kan få et barn til før jeg er for gammel......
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem