Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Ånden til røykere er det verste som fins
22:54 17.11.2007
Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn sur, stram røykeånde..
Det får meg til å brekke meg og nesten kaste opp.
Vet dere røykere egentlig hvor motbydelig det lukter ut av munnen på dere? Spes hvis man har tatt en kaffe sammen med røyken..
Det er den verste stanken i hele verden !!
Anonym
Sv: Ånden til røykere er det verste som fins
08:54 18.11.2007
Det værste jeg vet er ånden til mennesker som ikke har gjort ren tenene sine ordentlig + MENNESKER SOM STINKER PGA DRITTPREIK. Er dere klar over onskapen dere sprer.
Anonym
11:28 18.11.2007
"Er dere klar over onskapen dere sprer."
Jeg vil påstå at røykere er de største sprederne av ondskap, i form av den ekle giften de spyr rundt seg med.. Som skader alle rundt.. Og spesielt barna.. Det er ondskap det..
Anonym
11:43 18.11.2007
Kjenner ikke en eneste røyker som røyker sammen med barn, og jeg kjenner mange mennesker. Du er jo helt sprenkt i hodet ditt, er det hormonene som ødelegger hode? Bare til opplysning er røyk fuldt lovlig i Norge. Men mobbing blir sett på som en ulovlig handling, det bør du tenke på når du spyr ut slik dritt. Tror også at de fleste røykere har 10 ganger bedre tannhygene enn ikkerøykere da de som regel pusser tennene og er hyppigere hos tannlege. Mange bruker frisk og andre midler for ikke å lukte røyk. Hvor jævlig lukter det ikke av svette menesker, over parfymerte osv men det er ikke noe diskusjon om dette. Sjerp deg og bruk hormonene dine til noe annet for på denne siden hører du faktisk ikke hjemme.
Anonym
13:04 18.11.2007
spørs om noen følte seg litt truffet her ja...
Anonym
11:30 19.11.2007
ta nå heller opp de mobberne da.myyye skummlere med folk som mobber andre, folk har forskjellig kroppslukt, og slik er det bare, om det er selvpåført eller ikke. skal for faen ikke begynne å bestemme hvordan folk skal lukte eller ikke! begynner å bli patetisk detta nå.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem