Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Foreldre som er kronisk syke/funksjonshemmet

På denne debatten kan dere utveksle gode råd og stille spørsmål til hverandre i forhold til den situasjonen dere er i. Vi har også ambisjoner om å bygge opp en oversikt over de forskjellige forbundene som finnes her til lands, så har du noen gode tips, send meg gjerne en mail. Du finner denne oversikten inne på "linker"
Vennlig hilsen jordmor Siri
Utbetaling av rehab.penger hele året?
14:13 17.11.2007
Er det halv skatt i desember? Får jeg feriepenger i juni? Hvordan fungerer det med rehab.penger?
Anonym
Sv: Utbetaling av rehab.penger hele året?
20:36 17.11.2007
Du får ikke feriepenger av rehabpenger. Noe mer vet jeg ikke foreløpig. Har selv søkt om rehabpenger og venter på svar.
Anonym
22:40 19.11.2007
Hva får jeg i stedet for feriepenger? Kan ikke gå uten penger en måned!
Anonym
10:59 21.11.2007
Det har jeg også lurt på. Jeg vet bare at det ikke betales feriepenger. Men det er jo mulig at man får utbetalt rehabpenger hele året, også om sommeren, siden man ikke får feriepenger. Man er jo for syk til å ta ut ferie, så derfor er vel rehabpenger hele året det mest logiske, vil jeg tro.........
Anonym
20:14 26.12.2007
Ja stemmer....man får utbetalt den samme summen hele året. Ingen feriepenger...samme sum hver mnd.
Lierdama
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)