Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
er det mulig... jeg havner trulig her jeg og..
19:46 12.11.2007
pokkers drittgubbe! Har småkraglet frem og tilbake i 6 mnd, siden jeg fannt jeg ut at han traff x-en sin til tider. Di gikk kun på cafe og snakket i tlf og sendte meldinger, men bak ryggen min.

Har sliti litt med tillit etter den gang og nå startet det igjen, masse snakk om og med en kollega på jobben. Han kom hjem på søndag etter guttetur og fortalte at hun gått fra mannen. Idag sier han at han ikke vet hviss han elsker meg lenger og at vi har mistet gnisten.

Jeg er sååå fortvivlet, gutten er 1 år om nåen dager og jeg er bare helt knust

Kommer fra et annet nordisk land og ønsker flytte hviss jeg blir alenamor. Men hvordan skall jeg få til det. Ønsker bara at gutten skall vokse opp i et stabilt hjemm med mor og far. Jeg kan faktisk godta hviss han er utro men ikke hviss han flytter og lemner oss.

Hva gjør man?
Anonym
Sv: er det mulig... jeg havner trulig her jeg og..
20:12 13.11.2007
Stakkars deg. Jeg er en mann og har nylig oppleved et samlivsbrudd med min kone. Vi har en datter som nettopp ble 3 år sammen. Nå 2 mnd etter at vi har flyttet fra hverandre får jeg vite at hun har blitt sammen med "nettkompisen" som hun har hatt i de siste 8-12 mnd. Jeg ante lenge at det var mer en vennskap men vet at de ikkje har truffet hverandre fysisk før nå nylig. Men nå skal hun plutselig reise til han når heg har datteren vår og driver og spør om jeg kan ha datteren vår "ekstra" utenom avtalen for å delta på diverse julebord etc. Fysh
Lyemann
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------