Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spisesteder som er bra når man ammer/har barn

Her kan du legge inn dine erfaringer fra steder du har vært der det er ok å være med barn. Der de har lekerom og hvor man kan amme, skifte bleier og hvor folk ikke tar seg nær av at det er barn. Legg inn navnet på resturanten, cafeen, bakeriet osv og i hvilken by det er i headingen. Så legger du adresse og en beskrivelse av stedet i selve innlegget. Så kan man etterhvert kommentere i en lenke under dersom man selv eller andre har vært der senere og det har skjedd endringer.
Dette er den enkleste måten å dele disse opplysningene til felles glede på:-)
En oppfinnsom bruker kom på ideen -så takk for det!
Den perfekte ammekafé...
22:31 10.11.2007
Jeg har sterke ønsker og til dels klare planer for å åpne en ammekafé i Harstad.
Jeg vet jo hva jeg selv liker når jeg er ute med babyen, men har dere andre noen innspill? Hva bør absolutt være på plass, hva vil vi helst ikke ha? Er det maten som er viktigst eller det sosiale samværet?

Gleder meg til kreative tanker og konstruktive tips!
lullemor
Sv: Den perfekte ammekafé...
23:13 10.11.2007
Nå ser jeg at det allerede har gått en slik debatt her, men kanskje har noen tenkt på noe nytt likevel?
lullemor
17:32 18.11.2007
Jeg har ikke lest den andre debatten... så noe kan kanskje være repetisjon.
Jeg liker best å sitte i en sofa el.l, den må ikke være for dyp så jeg ikke kommer meg opp med ungen på armen.
Jeg liker å ikke ha vognen ute på gaten om det er mulig.. Skal jeg sitte lenge er det også praktisk om jeg kan legge den sovende babyen i vognen/bagen tett ved meg

Praktisk om noe av maten som serveres er mulig å spise med en hånd og barn på fanget
Tilgang på sunn mat for oss som gikk opp våre 20 kilo i svangerskapet

Godt utvalg i kalde drikker ikke bare brus og juice. Kanskje smootie, milkshake mm

Stellerommet må være rent og pent. Gjerne med muligheter for noe å legge under ungen i tilfelle man har glemt selv.(noe engangs el.l )
Ut på tur
12:10 24.02.2008
Høres ut som en strålende idê!!:)
dus belysning!
mikro-selvbetjening er greit å ha!
noe for evt eldre søsken å pusle med?
kort avstand til stellerom.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)