Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva er det han tenker?
23:46 7.11.2007
Hei.
Jeg er en kvinne i 30 årene og er gravidi uke 13. Mitt problem er barnefaren. Vi har kjent hverandre ganske lang tid ca 2,5 år. Det begynte med at vi datet ett par måneder før vi fant ut at det ikke var så mye kjærlighet i bilde. Men vi fortsatte å møtes for kos og klem....
Så møtte jeg en annen mann som jeg var sammen med i 8 måneder. Barnefaren fortsatte å sende meg meldinger under de månederne. Når det forholdet var over så traff jeg barnefaren igjen. Det var da jeg blev gravid. Han glemte at jeg ikke brukte p-piller. Noe som jeg sagt til ham mange, mange ganger. Han greier ikke bruke kondom derfor har han dratt seg ut før utløsning.
Når jeg fortalte ham at jeg var gravid sa han at dette var mest hans feil, men han hadde ikke lyst å bli pappa nå, men at det var jo min kropp jeg som bestemte. Jeg syntes dette hørtes bra ut og blev glad for at han tokk dette på voksen måte (skulle bare mangle, han er 35 år.)
Når jeg fortalte at jeg ønsker å beholde barnet sa han bare at han var nokk ikke klar før at bli pappa nå og at han trengte mer tid å tenke. Nå har han snart tenkt i 4 uker. Hvor lang tid skal jeg gi ham? Hva tenker han? Hva skal jeg si når jeg snakker med ham igjen?

Om noen kan gi meg noen svar på dette blir jeg veldigt glad.

Jeg vil jo gjerne at barnet skal ha en god og fin kontakt med sin far.

Takk på forhånd

klem
Anonym
Sv: Hva er det han tenker?
21:38 8.11.2007
Ka ska han tenka på?

Dette e ein avgjørelse eg synes du bør ta ut i fra hva du orker og har mulighet til.
Det e du som skal gå 9 mnd og tilslutt føde et barn som kommer til å forandre hele livet ditt. Og uansett så trur eg du klarer deg storartet!

Han visste ka han gjorde når dere hadde sex, og eg synes han bør ta konsekvensene av det. Du kan jo si til han at han blir kje noe yngre med årene han heller...

Lykke til videre.

Go klem i fra meg.
Anonym
Sv: Hva er det han tenker?
21:16 14.11.2007
Nå er det litt vel seint for han og finne ut av hva han vil? Hvis du er 13 uker på vei er det for sent å ta abort....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)