Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Trenger litt hjelp her hilsen fortvilet far
01:18 6.11.2007
Heia jeg er en mann på 31 år som lurer på noen ting og håper at noen kan hjelpe

Før cirka 5mnd klarte min sammboer og overtale meg til og flytte fra nord-norge til en heilt annen kant av landet før ho hadde søsken her,vi hadde hus som vi solgte og gutten på 5år hadde fast barnehageplass og alt,den er enda åpen og klar til han, og datra våres på 7år hadde en liten og trygg skole sia ho har adhd og sånt og det har jeg papirer fra ppt og alt på + at vi har alt netverket runt oss der vi kom fra,både med skole,barnehage,venner,familie. Og nu vil ho bryte forholdet med meg etter vi har bodd her i 5mnd.

Gutten våres på 5år har ikke noe barnehageplass her vi bor nu,og ikke noe netverk her og vil kun være hjemme, men dær vi bodde før er barnehageplassen hans enda åpen til han sia han har språkproblemmer. Og datra våres på 7år har heller ikke noe netverk her vi bor nu, er mye aleina på fritia og jeg og min samboer har heller ikke noe netverk her utenom søstren hennes da. Ho sa opp en trygg og fin jobb dær vi bodde og nu har ho ikke noe fast jobb eller noen ting, litt vikar jobb og litt dagpenger.
Jeg har gått heime med begge barna sia di var født sia jeg har uføretrygd, er vannskelig før både meg og barna når vi ikke har noe nettverk runt oss, og dær vi kom fra hadde vi alt...så ka som er best før ungan sin del i denne saken håper noen kan hjelpe litt her

Hilsen Fortvilet far

og ps dær vi kom fra har jeg både hus og alt,plus barnehage og all den hjelpa ungan våres kan få både i barnehage og på skole med ppt og logoped og sånt.
Anonym
Sv: Trenger litt hjelp her hilsen fortvilet far
20:36 6.11.2007
Ut ifrå det du skriver har jo barna god støtte rundt det med barnehage og skule der dei budde førut. Eg hadde nok sjølv ville ha budd der eg hadde følt barna hadde det best og der dei hadde trives best. Og særlig når det er barn med spesielle behov. Men det er jo så mykje som spiller inn, så for meg er det dessverre vanskeleg å gi råd. Men eg håper dere finner ut av det. Skjønner ihvertfall veldig godt at du ikkje har det lett no.
riwer
22:05 6.11.2007
Vil gjerne at flere kan lese og skrive ka dem synes

samboeren min har jo ikke noe som holder ho igjen her nede så
einaste ho har her er søstra si men dær vi begge kommer fra har vi foreldre og alt,og ungan har både mor,far,bestemor og bestefar og mange venner og trykt netverk runt oss

Anonym
17:30 8.11.2007
Er situasjonen sånn at hun ikke vil flytte tilbake da?
Viss ikke hadde jeg flyttet tilbake tvert..
Anonym
23:24 8.11.2007
Heia ja ho vil ikke flytte tilbake ho vil bo her

men kosn skal jeg gjøre det med ungan da kan jo ikke bare ta dem og reise

ho har heller ikke noe netverk runt seg her nede

svenno
20:10 9.11.2007
Nei man kan nok ikkje berre reise med barna, trur det vil komme dårlig ut. Vanskeleg å seie kva du skal gjere. Ville jo ha tatt det opp med barnemoren. Og vil ikkje ho godta det el. prøve å få ordnet opp i tingene mellom dere, så hadde eg forhøyrt meg med ein advokat kva som ville ha vert greitt å gjort i denne saken.
riwer
19:58 13.11.2007
Hei. Stakkars deg. Dersom hun kun har en søster der dere har flyttet til, hva i alle dager argumenterte hun med for å flytte utenom det? Skulle du og barna få det bedre? Hadde hun fått drømmejobben? Ut fra det du skriver har du blitt lurt til noe som hverken er til deg eller barna dine sitt beste. Jeg er nylig separert selv (2 mnd siden) og min ex har truffet en mann fra et annet sted i landet. Jeg kommer aldri til å skrive under på at hun kan ta med seg datteren vår på 3 år og flytte.
Lyemann
21:26 13.11.2007
Heia joda er nok blitt lurt på en måte kan du vel si,ho maste på meg lenge om jeg ikke ville flytte og til slutt blei jeg med og flytte før at ho ikke trivdes på den plassen vi bodde på. Så veit ikke kosn dette blir og ende men vil jo kjempe før meg og ungan sin del sia vi har alt av netverk og alt fra dær vi kom,og her har vi ikke mye:-(
svenno
21:54 25.11.2007
I går tok ho med seg begge ungan og dro på krisesentret her vi bor,og jeg får ikke se ungan, det har ikke vært noe vold eller noen ting her heime, kun at vi har diskutert litt og sånt sia vi er uening om kor ungan skal bo og sånt
svenno
19:43 26.11.2007
Om det ikkje har vert noko vold med i bildet, kan mor da holde barna unna deg? Eg hadde absolutt reagert på det om eg hadde vert mann. Håper ting ordner seg for dere, og at barna blir satt først. Du har det nok ikkje så godt no vil eg tru. Sender deg ein trøsteklem, sjølv om det hjelper lite.
riwer
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------