Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
da kan jeg og melde meg inn her...
18:53 2.11.2007
etter å ha lest litt både her, alenedebatten og og parforholddebatten....

nå er det 99,9% sikkert at vi går fra hverandre... hadde en kort samtale her om dagen og det er ingenting som holder oss sammen....
vi har hatt disse samtalene før, men vi har alikevel gått videre, liksom kjempet som om det var noe å kjempe for...

nå kan vi ikke dvele lenger.... det er ikke noe i vårt forhold som er noe å fortsette på... ingen følelser... en kamp hver dag.... ingen kommunikasjon what so ever....
kan ikke skrive mer nå, kommer kanskje tilbake senere, men har dere noen hjelpende ord - værsågod!

to barn under 5 år...... hvordan går det...?
Anonym
Sv: da kan jeg og melde meg inn her...
18:55 2.11.2007
altså... det jeg mener med setningen:
etter å ha lest litt både her, alenedebatten og og parforholddebatten....

har i lang tid - i et forhold på vei rett vest - vært innom her og lest litt, og nå er vi så nære bristepunktet at vi vet begge to at forholdet er slutt.... dermed "melder jeg meg inn "her i dag...
ce pasa??
Anonym
19:38 2.11.2007
Ofte lite aktivitet her inne. Håper det betyr at få har trøbbel?.. Men ville svare deg for å si at du er ikke alene. Vi sliter også, dvs JEG sliter mest i vårt forhold. Har en lang seig konflikt vedr. fars alkohol-bruk/"ute med kamerater"-frekvens, og nå er jeg helt oppbrukt og vet ikke om jeg hverken vil eller kan gå videre. Skal til familievernkontoret osv. Er kjemperedd og vet ikke hvordan alt sammen skal bli. To barn, 16 mnd og 4,5 år. Alt føles veldig usikkert..

hvanå
22:41 2.11.2007
uff ja..
for meg er det verste det å "gjøre det", vet at det er det eneste beste, men så er det det å gjøre det!!!
altså, flytting, penger, papirer, unger osvosv...... hvor søren begynner man???
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------