Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Datteren min ble plutselig syk med masse røde prikker, hva er det?
19:34 1.11.2007
Hei
Jeg skiftet bleie på datteren min (2,5 år) etter barnehagen idag. Så ikke noe utslett da. Hun var veldig slapp etter bhg og jeg antok at hun var sliten. Men så var hun veldig varm og når jeg skulle legge henne hadde hun plutselig utslett over hele kroppen, og da mener jeg hele kroppen. Røde små prikker som var litt "rue" og stryke hendene over. Når jeg tenker etter har hun vært litt små varm de siste kveldene. Men vært i fin form og kost seg i bhg.
Noen som vet hva dette kan være? Blir litt engstelig.
Hun sovnet uten en kommentar. Skal inn og se til henne etterhvert.
Mjanne
Sv: Datteren min ble plutselig syk med masse røde prikker, hva er det?
20:01 15.11.2007
Ser at det kanskje er litt sent å svare på innlegget ditt nå, men jeg opplevde iallefall det samme med snuppa mi. Men hun hadde først feber et par dager, før utslettet dukket opp. Det var der i to dager før det ble borte, vet ikke om det samme hendte deg? Er visst veldig vanlig i forbindelse med såkalt tredagersfeber, og er et slags "udefinerbart utslett", ikke farlig, ser bare litt ekkelt ut.
Håper det var dette datteren din hadde, og at hun er frisk igjen nå :-)
mirakelkvinnen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem