Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
kan noen hjelpe meg?vær så snill!
14:50 28.10.2007
jeg og typen har nå vært sammen i snart 1 1/2år og har en sønn sammen på 6mnd(ja dette gikk fort).

i det siste har han vært fraværende mot meg, har nesten ikke sex osv...
når jeg spurte han så sa han at han hadde mistet følelsene for meg, men at han ennå var litt glad i meg.

hva kan jeg gjøre for at han skal få tilbake følelsene for meg?noen andre i samme situasjon?hva gjør/gjorde dere for å redde forholdet?
jeg vil ikke miste mannen jeg elsker og har barn sammen med!
har spurt han om hva vi kan gjøre, men han sier bare "vet ikke"

vær så snill å hjelp meg med tips el no!
er helt desperat!vil så gjerne at sønnen vår skal a foreldre som er sammen!
Anonym
Sv: kan noen hjelpe meg?vær så snill!
18:26 2.11.2007
Du sier ingenting om hvor gamle dere er, tenker på at det kanskje kan ha en betydning i hvordan kjæresten din tenker om følelser. Mange forveksler selve forelskelsen med det å elske noen, eller være glad i. Naturlig nok dabber følelsene av i perioder, og man er ikke like forelsket lenger.

Foreldresituasjonen er den største påkjenningen et forhold møter, og det er lett å miste hverandre i rollen som mamma og pappa. Kanskje dere kan ta en helg alene, om dere har mulighet for å ha noen til å passe på sønnen deres ? Ellers er det veldig mange som skryter av familierådgivning, der dere kan få hjelp til å finne hverandre igjen til tross for deres nye roller som foreldre. Tror det er viktig å beholde vettet og ikke ty til desperate handlinger, da dette kan fremprovosere helt motsatte trekk.

Hva med å skrive han et "kjærlighetsbrev" der du beskriver hva du føler for han, hvilke gode minner du har fra kjæreste tiden og evt. hvordan du ville føle deg dersom du ble alene. Kanskje dette kan få han til å tenke litt på følelsene sine, og kjenner godt etter hva han selv føler.

Håper på det beste for dere.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------